۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۳۱
کد خبر: 83206230
T T
۰ نفر
راهپيمايي 22 بهمن نقطه عطف صلابت و اقتدار ملت ايران است

مهاباد - ايرنا - فرماندار تكاب گفت: راهپيمايي حماسي 22 بهمن به نقطه عطف صلابت و اقتدار ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي تبديل شده است.

به گزارش ايرنا، علي مكرمي دوشنبه شب در جشن كارگري تكاب با تبريك آغاز چهل و يكمين سال پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: ملت ايران در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن اتحاد و انسجام و اوج علاقه خود به نظام را به نمايش گذاشته و صلابت انقلاب را به جهانيان اعلام كردند.
وي افزود: جشن هاي چهل سالگي انقلاب بر خلاف توطئه هاي دشمنان پرشورتر و باشكوه تر از سال هاي قبل برگزار شد.
مكرمي ادامه داد: حضور حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال به عنوان نقطه عطف اقتدار و عزت ملي ايرانيان در تاريخ انقلاب اسلامي ماندگار خواهد ماند.
فرماندار تكاب با بيان اينكه ملت وفادار ايران در راهپيمايي حماسي و تاريخ ساز 22 بهمن 1397 با حضور كم نظير خود، نقشي از شكوه ايستادگي بر آرمان هاي والاي امام (ره) و شهداي والامقام را به يادگار گذاشتند، اضافه كرد: مردم در سراسر كشور با فريادهاي دشمن شكن استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي و با در دست داشتن پرچم مقدس كشورعزيزمان بار ديگر صلابت و اقتدار ايران و اسلام را در نمايشي ماندگار و ديدني به رخ كشيدند.
مكرمي با قدرداني از حضور گسترده اقسار مختلف مردم تكاب در راهپيمايي 22 بهمن گفت: اميدوارم بتوانيم به حضور عظيم مردم در راهپيمايي 22 بهمن با تلاش بيشتر در راستاي توسعه و پيشرفت و حل مشكلات و كمبودهاي شهرستان پاسخ مناسب و درشان مردم بزرگوار ارايه دهيم.
فرماندار تكاب با بيان اينكه با تلاش كارگران و فعالان عرصه كارگري چرخ هاي توليد و اشتغال در تكاب رونق پيدا كند، بيان كرد: قدردان زحمات كارگران شاغل در واحدهاي صنعتي و معدني هستيم و هيچگاه از مشكلات آنان غافل نبوده ايم.
وي گفت: در يك سال گذشته همواره تلاش كرده ايم وضعيت محيط هاي كارگري و اوضاع معيشت كارگران بهبود يابد.
در اين مراسم از كارگران نمونه واحدهاي صنعتي و معدني تكاب تجليل و قدرداني شد.
به گزارش ايرنا، راهپيمايي 22 بهمن در چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي همزمان با سراسر كشور با شكوه خاصي در تكاب برگزار شد.
تكاب با 81 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده و بيش از 2 هزار كارگر در واحدهاي صنعتي و معدني اين شهرستان مشغول به كار هستند.
7514/6185/7129

سرخط اخبار استان‌ها