۲۸ دی ۱۳۹۷، ۹:۱۶
کد خبر: 83174959
T T
۰ نفر
خدمات الكترونيكي مهمترين تكليف ادارات براي مقابله با فساد است

اروميه - ايرنا - رييس كميته مديريت عملكرد، سلامت اداري و صيانت از حقوق مردم در استانداري آذربايجان غربي گفت: مهمترين تكليف دستگاه ها براي مقابله با فساد، توجه ويژه به الكترونيكي كردن خدمات اداري است.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان غربي رسول مقابلي روز پنجشنبه در جلسه تبيين شاخص هاي عمومي ارزيابي عملكرد افزود: اصلاح فرآيندهاي انجام خدمات اداري به صورت الكترونيكي، صيانت از حقوق شهروندان، ارتقاي پاسخگويي، شفافيت و مقابله با فساد در نظام اداري از اولويت هاي اين كميته است.
وي ادامه داد: 10 برنامه جامع اصلاح نظام اداري كشور از سوي رييس جمهوري با هدف ايجاد دولت كارا، چابك و اثربخش طراحي و ابلاغ شده است كه تمامي توان خود را در استان براي اجراي اين برنامه به كار گرفته ايم.
وي بيان كرد: تقويت و حمايت از توسعه نهادهاي مدني و رسانه ها به منظور مشاركت موثر در پيشگيري و مبارزه با فساد از اقدامات اساسي و تكليفي تمامي دستگاه هاي اجرايي است.
رييس كميته مديريت عملكرد، سلامت اداري و صيانت از حقوق مردم در استانداري آذربايجان غربي اظهار داشت: فرآيند مديريت عملكرد در استانداري بايد به عنوان چرخه كامل برنامه ريزي عملياتي، راهبري و اجراي عمليات، ارزيابي عملكرد، تحليل و بازخورد عملكرد در تمامي ماموريت ها پياده سازي و اجرا شود.
به گزارش ايرنا در اين جلسه مقرر شد ضمن آسيب شناسي ارزيابي عملكرد سال گذشته با تعامل و ارتباط سازنده با سازمان اداري و استخدامي كشور اهتمام جدي در اقدامات تكليفي توسط دفاتر و واحدهاي تابعه استانداري صورت گيرد.
8137/3072

سرخط اخبار استان‌ها