۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۰۹
کد خبر: 83173181
T T
۰ نفر
سمن ها برای انتقال دستاوردهای انقلاب ظرفیت بالایی دارند

كرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان كرمانشاه ، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سمن ها (سازمان مردم نهاد) برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید و جوانان از ظرفیت و استعداد بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز چهارشنبه در جلسه سازمان های مردم نهاد كه در سرسرای فرمانداری كرمانشاه برگزار شد، تبلیغات و هجمه رسانه ای دشمن را برای كم رنگ كردن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بسیار گسترده دانست و مقابله با آن را وظیفه همگان اعلام كرد.
او در ادامه با اشاره به بخشی از دستاوردهای انقلاب در حوزه شهرستان كرمانشاه، امكانات و خدمات انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب را اصلا قابل مقایسه نداست.
رنجبر اضافه كرد: خدمات انقلاب در حوزه های مختلف مانند افزایش چندین برابری دانشكده های علمی، دانشگاه، رشته تحصیلی و دانشجو، خدمات پزشكی و درمانی، برق رسانی، گاز رسانی، آب رسانی ، توسعه فرودگاه و احداث راه آهن، حاوی دستاوردهای بسیار بزرگی بوده است ولی دشمنان با تبلیغات گسترده به دنبال كم رنگ كردن این حجم عظیم خدمات هستند.
فرماندار كرمانشاه با بیان اینكه منكر مشكلات اقتصادی نیستیم ، گفت: مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با اتحاد و همبستگی در مقابل تمام توطئه ها و دشمنی ها ایستادند اگر دست به دست هم دهیم در مقابل تحریم ها نیز پیروز خواهیم شد.
رنجبر همچنین اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل همبستگی مردم بود و با مردم تثبیت شد و با همراهی مردم در برابر همه توطئه ها و دشمنی ها پیروز شده و امروز نیز با حفظ اتحاد در مقابل تحریم ها نیز پیروز می شویم.
وی با بیان اینكه سازمان های مردم نهاد ، ظرفیت و استعداد بالقوه بالایی برای پرداختن به كارهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در بین مردم دارند، گفت: سمن ها از دل مردم و برای مردم فعالیت می كنند و انقلاب نیز حاصل مشاركت گسترده هسته های فراوان مردمی بود اكنون نیز در جامعه بسیار موثر و تاثیرگذاری هستند.
او سازمان های مردم نهاد را به عنوان نمایندگان مردم در بخش های مختلف اعلام كرد و گفت: سمن ها می توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی و با تاثیرگذاری بالا به جوانان منتقل كنند و این یك فرصت خوب است.

** برهم زدن امنیت مهم ترین هدف دشمنان است
فرماندار كرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشكلات اقتصادی كشور، تبلیغات گسترده دشمنان علیه انقلاب اسلامی را مهم ترین هدف دشمنان و استكبار جهانی برای برهم زدن امنیت كشور دانست.
رنجبر با بیان اینكه همه سازمان ها و ارگان ها و مردم فارغ از همه مشكلات و جناح بندی ها باید به آب و خاك كشورمان وفادار باشند، اظهار داشت: همه فراد جامعه اگر كاری برای مردم و انقلاب از دست شان بر می آید باید انجام دهند و گرنه در این برهه زمانی خیانت كرده اند.
در ادامه این جلسه فرماندار كرمانشاه از سمن های شهرستان كرمانشاه خواست در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه ها و طرح های خود را ارائه كنند و برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های خود تلاش كنند.
شهرستان كرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
3209/8066

سرخط اخبار استان‌ها