۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۲
کد خبر: 83123733
T T
۰ نفر
مهلت حضور در جشنواره ملي ايده ها و فرصت ها تا 20 دي است

سنندج - ايرنا - معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كل استان كردستان گفت: علاقه مندان و ايده پردازان تا 20 دي مهلت دارند تا در جشنواره ملي ايده ها و فرصت ها حضور پيدا كنند.

رضا اعظمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين جشنواره امسال در سه محور اصلي طراحي نرم‌ افزار تلفن همراه و نرم‌ افزار رايانه‌اي، بازي رايانه‌ اي و اسباب‌ بازي و انيميشن و يك بخش ويژه برگزار مي شود.
وي افزود: اين محورها در حوزه هاي آموزش مهارت‌ هاي اجتماعي پايه به كودكان، آسيب ‌ها و جرايم فضاي مجازي، جرايم اقتصادي و امور حقوقي خواهد بود كه پيش رويداد اين جشنواره اول دي سال جاري و رويداد اصلي 10 تا 12 بهمن در تهران برگزار خواهد شد.
اعظمي با بيان اينكه اين رويداد ملي است اضافه كرد: كردستاني ها هم مي توانند تا 20 دي با ثبت نام در سايت www.festivalidea.ir در دو بخش دانش آموزي و آزاد شركت كنند.
وي اظهار داشت: در پايان اين جشنواره، سه تيم در بخش آزاد و يك تيم در بخش دانش‌آموزي برگزيده خواهند شد و فرصت حضور در مركز نوآوري معاونت اجتماعي قوه قضاييه را خواهند داشت.
اعظمي گفت: جشنواره استارتاپ به منظور كاهش آسيب‌هاي اجتماعي و جرايم مختلف و به منظور حمايت از كارآفريني اجتماعي، تشخيص يك مشكل اجتماعي و استفاده از مفاهيم و اصول كارآفريني براي ايجاد تغيير، برگزار مي شود.
وي اضافه كرد: معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه، چهارمين جشنواره ملي «ايده‌ها و فرصت‌ها» را با هدف استفاده از ظرفيت هاي كارآفريني اجتماعي برگزار مي كند.
6108

سرخط اخبار استان‌ها