۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۶
کد خبر: 83109328
T T
۰ نفر

دشمن از وحدت و يكپارچگي ملت ايران هراس دارد

۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۶
کد خبر: 83109328
دشمن از وحدت و يكپارچگي ملت ايران هراس دارد

كرمانشاه - ايرنا - معاون هماهنگ كننده قرارگاه ثارالله تهران گفت: سلاح‌ها و تجهيزات بسيار پيشرفته اي در اختيار دشمنان انقلاب اسلامي است اما آنها از وحدت و يكپارچگي ملت ايران هراس دارند.

به گزارش ايرنا، سردار احمد ذوالقدر شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن ميلاد پيامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفي (ص) كه در مسجد جامع شهر روانسر برگزار شد، افزود: امروز براي دفاع از كيان ايران اسلامي هيچ چيز كم نداريم و مردم هيچ وقت نگران قدرت تسليحاتي و دفاعي جمهوري اسلامي ايران نباشد.
وي تصريح كرد: در اوايل انقلاب دشمن با جنگ سخت و توپ و خمپاره به مردم حمله مي كرد اما امروز جان و روح و فكر جوانان اين كشور را مورد هدف قرار داده كه راه نجات جوان‌ها تربيت اسلامي آنان است.
معاون هماهنگ كننده قرارگاه ثارالله استان تهران اظهار داشت: 40 سال از پيروزي انقلاب اسلامي گذشت اما بيش از 40 تهديد عليه اين كشور انجام شد و مهمترين تلاش دشمن تفرقه اندازي بين اين امت اسلامي بوده و خواهد بود.
سردار ذوالقدر با بيان اين كه جهان كفر و استكبار از وحدت ، انسجام و نشست‌هاي وحدت آفرين اين ملت درس عبرت گرفته ادامه داد: همه بايد مراقب دشمن باشيم و قدر امنيت حاكم بر كشور را بدانيم و ضمن وحدت و همدلي به هر بهانه اي جمع شويم تا دشمن نااميد و ناكام و نابود شود.
وي اورامانات را جز افتخارات نظام اسلامي دانست و اضافه كرد: شهدا، جانبازان و رزمندگان دلاور اين منطقه با ايثار و شهادت طلبي، بصيرت و شناخت دقيق و درست از دشمن، براي دفاع از كيان ايران اسلامي به ميدان آمدند و شهيد حسن فيض و شهيد نادر احمدي از سندهاي پرافتخار شهرستان روانسر و منطقه اورامانات هستند.
اين فرمانده دوران دفاع مقدس بيان كرد: مجاهدت و جهاد علماي فهيم و آگاه در پيروزي انقلاب اسلامي غيرقابل انكار است چرا كه در بيان حقيقت ، جدايي حق از باطل و بصيرت افزايي مردم نقش خود را به خوبي ايفا كردند.
سردار ذوالقدر افزود: شهداي والامقام و خانواده هاي صبور آنان از همه هستي و دارايي خود گذاشتند و با جان و مال براي برقراري امنيت، ايثار و از خودگذشتگي كردند و وظيفه ما قدرداني از رشادت و شجاعت آنان است.
يكي از ماموستايان و علماي برجسته منطقه اورامانات نيز گفت: ايمان ما زماني كامل خواهد شد كه امور زندگي خود را براساس دستورات قرآن و پيامبر (ص) اجرا كنيم.
ماموستا سيد جبار فرجي با بيان اينكه تند روهاي مذهبي معتقدند برگزاري جشن ميلاد پيامبر (ص) بدعت است، افزود: بدعت زماني مايه شرارت و گمراهي است كه شريعت اسلام آن را رد كند اما شريعت اسلام ، ميلاد پيامبر را رد نكرده و بدانيم همه بدعت ها هم مايه گمراهي نيست و جشن ميلاد پيامبر نيز يك بدعت حسنه و واجب است.
وي تصريح كرد: مراسم مولودي خواني مراسم صلوات و ذكر و ياد خدا و تشويق مردم به اين است كه تلاش كنيم دين مبين اسلام همچنان مقتدر و استوار بماند و كردار و رفتار و اخلاقيات پيامبر (ص ) بازگو شود.
اجراي برنامه هاي مولودي خواني و دف نوازي و شعر و مديحه خواني از ديگر برنامه‌هاي ميلاد پيامبر عظيم الشان (ص) در روانسر بود كه با حضور پرشور و آحاد مردم اين شهرستان برگزار شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در 60 كيلومتري شمال غربي كرمانشاه واقع شده است.
7455/3033

سرخط اخبار استان‌ها