۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷
کد خبر: 83072332
T T
۰ نفر
دولت پشتوانه واحدهاي توليدي است

قزوين - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين گفت: دولت به صورت چند جانبه پشتيبان صنعت و واحدهاي توليدي بوده و از ركود آنها جلوگيري به عمل خواهد آورد.

به گزارش ايرنا، منوچهر حبيبي رو شنبه در نشست رسيدگي به مشكلات 2 واحد بزرگ صنعتي در استان، تاكيد كرد: دولت با بسته هاي تسهيلاتي و كمك هاي بي سابقه خود در پي حل مشكل واحدهاي توليدي بوده و آنها نيز بايد ضمن تلاش در جهت بالا بردن كيفيت و ميزان توليد خود، بتوانند با جذب نيروي كار جديد سطح اشتغال در جامعه را افزايش دهند.
وي ادامه داد: همه دستگاه ها با وجود نگاه مثبت خود در جهت رفع مشكل واحدهاي توليدي موظف هستند تا ضمن كمك به واحدهاي ياد شده، از ميزان كاهش توليد و تعديل نيروهاي انساني موجود در آنها جلوگيري كرده تا شاهد كمترين فشار در زمان كنوني به شركت هاي توليدي باشيم.
به گفته حبيبي، همه مسئولان همچنين بايد كمك حال واحدهاي توليدي باشند كه با وجود اوضاع نابسامان اقتصادي توانسته اند همچنان به فعاليت خود ادامه داده و در عين حال نيز به فكر توسعه واحدهاي خود نيز باشند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين يادآور شد: سازمان تامين اجتماعي و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي نيز بايد از تمامي ظرفيت هاي موجود در جهت رفع مشكل كارفرمايان واحدهاي توليدي استفاده كرده و از راه قانون به تسهيل وضعيت توليدكنندگان كمك كنند.
وي با اشاره به عدم اجراي طرح معافيت مالياتي واحدهاي توليدي شهرك صنعتي كاسپين، اظهار داشت: پيگيري هاي لازم در اين زمينه ادامه دارد و درصدد استفاده از قوانين موجود معافيتي از طريق مجلس شوراي اسلامي نيز هستيم.
حبيبي در ادامه با بيان اينكه اگر مشكل واحدهاي توليدي استان مرتفع نشود با ارجاع آن به تهران درصدد رفع آن خواهيم بود، اضافه كرد: مجموعه دولت خود را اعضاي افتخاري واحدهاي توليدي دانسته و تمام سعي خود را براي جلوگيري از وارد آمدن هرگونه زيان به آنها به كار خواهند بست.
6104/8054

سرخط اخبار استان‌ها