۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۳
کد خبر: 83046338
T T
۰ نفر
موفقيت سازمان ها با كار خلاقانه روابط عمومي تضمين مي شود

زنجان - ايرنا - سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان گفت: اگر مديران به نقش هنرمندانه روابط عمومي ها واقف باشند و اجازه كار حرفه اي و خلاق به فعالان اين بخش بدهند، موفقيت سازمان تضمين مي شود.

به گزارش ايرنا، كريم الله شعباني روز پنجشنبه در نشست هم انديشي با مديران و مسئولان روابط عمومي و جمعي از اصحاب رسانه استان با بيان اينكه فعاليت روابط عمومي ها در نتيجه ديدگاه مديران همواره با فزار و نشيب هايي روبرو است، افزود: امروز ديگر همه پذيرفته اند كه در عصر ارتباطات و اطلاعات نقش اصلي برعهده روابط عمومي ها است.
وي با بيان اينكه روابط عمومي ها پل ارتباطي بين سازمان ها و مردم هستند، ادامه داد: روابط عمومي ها به مثابه چراغ يك سازمان هستند كه در نتيجه فعاليت آنها تاريكي ها روشن مي شود.
شعباني با بيان اينكه روابط عمومي ها با ارتباط با افكار عمومي و رصد اطلاعات مسائل را پيش بيني مي كنند، اظهار داشت: لازم است مديران به تعريف واقعي از روابط عمومي برسند و ديدگاهشان را نسبت به آن بالا ببرند.
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري زنجان به عملكرد موفق روابط عمومي استانداري در دوره مديريت قبلي اشاره كرد و گفت: به واسطه فعاليت خوب انجام شده در اين بخش ، روابط عمومي استانداري زنجان به عنوان روابط عمومي برتر در كشور انتخاب شد.
مديركل قبلي روابط عمومي، تشريفات و امور بين الملل استانداري زنجان نيز در اين نشست گفت: مردم داري، پاسخگويي سريع و ارتباط با نخبگان و منتقدان و اقشار مختلف از جمله مطالبات استاندار بود كه مجموعه روابط عمومي تلاش كرد طي 2 سال گذشته بر آنها تمركز كند.
ادريس سالاري افزود: طي 2 سال گذشته تلاش كرديم تا پيام هاي اقشار و طبقات مختلف مردم را بدون واسطه در اختيار مديران قرار دهيم.
وي اظهار داشت: تلاش كرديم تا با راه اندازي خانه روابط عمومي هاي استان و حمايت از تشكيل انجمن صنفي خبرنگاران استان و احياي خانه مطبوعات، اين تشكل ها را به شكل ساختار مند و نهادينه كنيم تا با آمدن و رفتن افراد دچار مشكل نشوند.
به گزارش ايرنا، در اين نشست از خدمات ادريس سالاري مديركل قبلي روابط عمومي، تشريفات و امور بين الملل استانداري زنجان تجليل شد.
حسن مظفري ابتداي هفته جاري به عنوان مديركل روابط عمومي، تشريفات و امور بين‌الملل استانداري زنجان منصوب شد.
3088/6085

سرخط اخبار استان‌ها