۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۸
کد خبر: 82962732
T T
۰ نفر

سوگنامه اي بر رسانه هاي گلستان

۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۸
کد خبر: 82962732
سوگنامه اي بر رسانه هاي گلستان

احسان مكتبي صاحب امتياز روزنامه 'گلشن مهر' با گستره توزيع در استانهاي شمالي در يادداشتي به موضوع لغو امتياز 32 نشريه استان گلستان پرداخت.

در اين يادداشت با عنوان 'سوگنامه اي براي رسانه هاي گلستان'؛ آمده است: لغو امتياز 32 رسانه در گلستان خبر تلخي براي اهالي فرهنگ بود.
در اين ميان رسانه هاي مكتوبي بودند كه برخي از آن ها ماه ها بلكه سال هاست طعم دكه را نچشيده بودند اما جوانمرگي نشرياتي مانند سليم، ستاره گلستان و حريف كه به گمانم بخشي از هويت تاريخي گلستان بودند در دنياي پرشتابي كه سرعت بر دقت و هويت تاريخي تقدم يافته است محسوس تر است.
فقدان راهبردي مشخص در حمايت از مطبوعات در دولت تدبير و اميد و دولت مهروزان و ناتواني مديران ارشد سال هاي اخير گلستان در ايجاد انگيزه و در كنار اينها فشارهاي متعدد غير حرفه اي بر اهالي رسانه جان و دلي براي روزنامه نگاران نگذاشت تا تلاشي براي بقا داشته باشند والا امروز بايد چندين روزنامه و هفته نامه با روزنامه نگاراني صاحب سبك در گلستان داشتيم كه نداريم.
باري در ميان همه تلخي ها و دلواپسي ها اين روزها بايد اميدوار باشيم تا به مدد عقل چاره ساز گره هايي كه مي شود با دست باز كرد را به دندان نكشيم والا اميد و زمان از دست خواهد شد و ديري نمي شود كه سرانگشت ندامت را با دندانهاي حماقت خواهيم جويد.
3091/2729

سرخط اخبار استان‌ها