۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷
کد خبر: 82909859
T T
۰ نفر

تلاش سپيدرود كسب رتبه سيزدهم جدول ليگ برتر بود

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷
کد خبر: 82909859
تلاش سپيدرود كسب رتبه سيزدهم جدول ليگ برتر بود

رشت - ايرنا - با اتمام هفدهمين دوره رقابت هاي فوتبال ليگ برتر كشور ، تيم سپيدرود رتبه با كسب رتبه سيزدهم در اين ليگ ماندگار شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ايرنا، تيم سپيدرود رشت كه اولين حضورش در ليگ برتر را تجربه مي كرد ، در نهايت توانست در اين ليگ ماندگار شود تا فصل آتي نيز در اين رقابت ها حضور داشته باشد.
تيم سپيدرود رشت كه ابتدا با علي نظرمحمدي كار را در ليگ برتر آغاز كرد به دليل كسب نتايج ضعيف، اميد روانخواه را جايگزين نظرمحمدي نمود اما پس از چند روز ، علي كريمي جاي روانخواه را گرفت.
البته در طول فصل، شاهد تغييراتي در بخش مديريتي باشگاه سپيدرود رشت نيز بوديم كه سرانجام جواد تن زاده مالك باشگاه سپيدرود رشت شد.
تيم سپيدرود رشت كه يكي از تيم هاي پرطرفدار ليگ برتر كشور محسوب مي شود، يك هفته مانده به پايان رقابت ها، حضورش را در ليگ برتر مسجل كرد تا ديدار پاياني اين تيم برابر پرسپوليس تشريفاتي باشد.
تيم فوتبال سپيدرود رشت در جريان هفدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر ، با كسب 30 امتياز در مكان سيزدهم جدول رده بندي و بالاتر از تيم هاي سياه جامگان مشهد، نفت تهران و سپاهان اصفهان قرار گرفت تا سهميه خود را در ليگ حفظ كند.
اين تيم در اين مسابقات ، هشت پيروزي ، 6 تساوي و 16 شكست كسب كرد و در جريان 30 مسابقه در اين رقابت ها ، 24 گل به ثمر رساند و 39 گل نيز دريافت كرد.
تيم سپيدرود با كسب هشت پيروزي ، در رتبه سيزدهم جدول قرار گرفت و با 6 مساوي ، كمترين مساوي را در بين ليگ هاي برتري به دست آورد و همچنين با 16 شكست ، به همراه نفت تهران پس از تيم سياه جامگان، بيشترين شكست را در ليگ برتر متحمل شد.
سرخ پوشان رشتي با به ثمر رساندن 24 گل ، پس از تيم هاي سياه جامگان و نفت تهران ضعيف ترين خط حمله ليگ را كسب كرد و با دريافت 39 گل، ضعيف ترين خط دفاعي هفدهمين دوره ليگ را پس از تيم هاي سياه جامگان مشهد ، نفت تهران و استقلال خوزستان به خود اختصاص داد.
حال طرفداران سپيدرود رشت منتظرند كه مسئولان اين باشگاه چه تصميماتي خواهند گرفت و با توجه به جدايي علي كريمي از اين تيم ، كدام مربي روي نيمكت سپيدرود در فصل آتي قرار خواهد گرفت.
7285 /۶۰۳۰

سرخط اخبار استان‌ها