۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۱۷
کد خبر: 82847132
T T
۰ نفر
استاندار: براي توسعه گلستان وافزايش درآمد مردم به كمك همه نياز داريم

گرگان – ايرنا – استاندار گلستان گفت: براي ارتقا و توسعه استان در همه عرصه ها و بويژه افزايش درآمد گلستاني ها و رساندن آن به سرانه كشوري به كمك همه دستگاه ها از جمله حوزه قضايي و قضات نياز داريم.

به گزارش ايرنا، سيد مناف هاشمي روز چهارشنبه در آئين تكريم و معارفه دادستان مركز گلستان، اظهار كرد: براي توسعه استان بايد متحد بوده وهمكاري داشته باشيم.
وي گفت: سرانه درآمد مردم گلستان نزديك به نصف درآمد سرانه 140 ميليون ريالي در كشور است كه بايد براي رونق اقتصادي و افزايش درآمد مردم تلاش بيشتري صورت گيرد.
استاندار گلستان همچنين جايگاه استان در حوزه شاخص هاي مختلف از لحاظ برخورداري و توسعه را بين 28 تا 30 اعلام كرد و افزود كه اين جايگاه در شان استان و مردم آن نبوده و بايد با بهره مندي از ظرفيت هاي خوب حوزه هاي كشاورزي، گردشگري، صنعت، معدن و تجارت ارتقا يابد.
وي همچنين به زندگي اقوام و مذاهب مختلف در گلستان اشاره كرد و افزود: اينكه گلستان ايران كوچك ناميده مي شود به دليل وحدت مردم و امنيت آن بوده كه حاصل تلاش دستگاه هاي مختلف و از جمله حوزه قضايي است.
استاندار گلستان خواستار همراهي دستگاه هاي اجرايي استان براي شتاب در توسعه نيز شد.
به گزارش ايرنا در ادامه اين نشست رييس دادگستري كل گلستان و دادستان سابق شهرستان گرگان مطالبي بيان كردند.
هادي هاشميان با تاكيد بر سلامت دستگاه قضايي گلستان گفت: با وجود حدود 400هزار پرونده قضايي وارده به محاكم اين دستگاه ، ولي تعداد تخلفات از عدد انگشتان دست كمتر است.
رييس دادگستري كل گلستان افزود: بايد از اعتمادي كه مردم نسبت به ما دارند، به خوبي استفاده كرده و در راه تبيين خدمات نظام و خدمت رساني به مردم تلاش كنيم.
به گزارش ايرنا در اين آئين از خدمات چهار ساله حجت الاسلام مصطفي حقي قدرداني و حجت الاسلام سيد رضا سيد حسيني به عنوان دادستان مركز استان گلستان معرفي شد.
همچنين ساختمان نوساز دادستاني شهرستان گرگان با حضور مسئولان و دادستان كل كشور به بهره برداري رسيد.
اين ساختمان با زير بناي چهار هزار و 400 مترمربع در پنج طبقه با هزينه كرد 80 ميليارد ريال ساخته شده است.
ساخت اين پروژه از سال 83 آغاز شده بود.
6204/1648

سرخط اخبار استان‌ها