۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۵۸
کد خبر: 82808600
T T
۰ نفر
امام جمعه شاهرود: استكبار دلسوز مردم ايران نيست

شاهرود - ايرنا - امام جمعه شاهرود گفت: استكبار و عوامل آن هيچ گاه براي منافع مردم ايران دلسوزي نمي كنند، آن ها با انكار واقعيت و پراكندن تخم نوميدي بدنبال عقب ماندگي مردم ايران هستند.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام عباس اميني در خطبه هاي نماز جمعه كه در مسجد مدرسه قلعه اين شهر برگزار شد، افزود: دشمنان براي عقب نگه داشتن مردم ايران از عواملي مانند ترساندن، تبليغات منفي و نوميدي در رسانه ها و بويژه فضاي مجازي و ماهواره ها بهره مي برند.
وي با بيان اين كه ، دشمني استكبار با ايران و ايراني ارتباطي به انقلاب و نظام اسلامي ندارد، گفت: آن ها از ايراني آباد و پيشرفته هراس دارند و به همين خاطر از هركاري براي ناكامي مردم ايران دريغ نمي كنند.
حجت الاسلام اميني گفت: آن هايي كه دل در گرو انقلاب اسلامي و ايران دارند بايد مراقبت كنند ، رسانه ها نيز با نشان دادن موفقيت ها، ظرفيت ها و توانمندي ها بذر اميد را در جامعه بكارند.
امام جمعه شاهرود با ذكر اين كه پس از انقلاب اسلامي پيشرفت ها بسيار خوبي بدست آمده است، افزود: اكنون مردم و نظام اسلامي ايران در دنيا عزتمند هستند و اراده سياسي خود را به جهانيان نشان مي دهند كه اين امر تا پيش از انقلاب اسلامي وجود نداشت.
وي با بيان اين كه دشمنان تلاش مي كنند ايران و نظام اسلامي را ذليل نشان دهند، افزود: اگر مردم ايران ذليل هستند چرا استكبار اين همه تبلغيات مي كند ؟ اين همه تبليغات منفي كه از ناحيه دشمنان مي شود نشانگر عزت مردم ايران است .
حجت الاسلام اميني موقعيت ممتاز جغرافيايي كشورمان را يكي ديگر از دلايل چشم دوختن استكبار عنوان كرد و گفت: دشمنان مي خواهند از اين موقعيت براي اهداف استعماري خود استفاده كرده منابع مسلمانان را غارت كنند.
امام جمعه شاهرود نسل جوان را بزرگترين سرمايه كشور خواند و گفت: بسياري از پيشرفت هاي بدست آمده مرهون تلاش جوانان بوده و به همين دليل دشمن تلاش زيادي مي كند تا آن ها نسبت به آينده كشور نوميد شوند.
وي نفوذ ايران در منطقه را مديون راهبرد منطقي نظام اسلامي خواند و گفت: دشمنان از اين نفوذ واهمه دارند، چون اين نفوذ از راه نظامي بدست نيامده است.
امام جمعه شاهرود از نامه اسماعيل هنيه دبيركل جنبش حماس به رهبر معظم انقلاب هم ياد كرد و گفت: به گفته آقاي هنيه تنها كشوري كه مساله قدس را با جديت دنبال مي كند ايران و هم پيمانان آن هستند.
6167 انتشار دهنده : محسن شاكري

سرخط اخبار استان‌ها