۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۸
کد خبر: 82745614
T T
۰ نفر
باند 3 نفره كلاهبرداري ميلياردي در خراسان شمالي دستگير شد

بجنورد-ايرنا- جانشين فرماندهي انتظامي خراسان شمالي از دستگيري يك باند 3 نفره كلاهبرداري حرفه‌اي با 4 ميليارد ريال كلاهبرداري در استان خبر داد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي سرهنگ حسين بدري اظهار كرد: در پي اعلام 6 مورد شكايت مبني بر اينكه افرادي با ترفندهاي مختلف از شهروندان كلاهبرداري كرده‌اند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت. وي با بيان اينكه متهمان با ترفندهايي از قبيل جعل اسناد و فروش خودرو اقدام به كلاهبرداري مي‌كردند، افزود: ماموران با انجام اقدامات پليسي و بررسي اظهارات شاكيان پرونده، موفق به شناسايي محل اختفاي كلاهبرداران شدند كه در نهايت در يك عمليات ضربتي آنها را دستگير كردند.
جانشين فرمانده انتظامي استان خراسان ‌شمالي گفت: در اين عمليات 3 متهم دستگير كه در بازجويي از آنها به 6 مورد كلاهبرداري به ارزش 4 ميليارد ريال اعتراف كردند كه براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.
سرهنگ بدري از شهروندان خواست در صورت مشاهده اين گونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
3007/6042/ خبرنگار: ربابه صانعي** انتشار دهنده: سيد حسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها