کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی در شیروان دستگیر شد

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: فردی که در یکی از کافی‌نت‌های شهر شیروان اقدام به ثبت‌نام خودرو مورد علاقه شهروندان می‌کرد، با ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر شد.

سردار علیرضا مظاهری روز سه شنبه اظهار داشت: رسیدگی به شکایت سه نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند فروش خودرو از طریق سایت های معتبر اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است، در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: متهم در یکی از کافی نت های شهر با این بهانه که خریداران خودرو برای ثبت نام خودروی مورد علاقه شان معطل نشوند، مبلغ پرداختی خریداران را به حساب شخصی خودش واریز می کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این فرد برای اینکه اقدام خود را قانونی جلوه دهد با جعل کد رهگیری خرید خودرو و ارائه مدارک اعتماد شاکی ها را جلب می کرد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل بعدی به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم همواره باید در معاملات خود دقت لازم را داشته باشند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرقی کشور واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha