۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۲۸
کد خبر: 82740642
T T
۰ نفر
تيم شهرضا قهرمان المپياد ورزشي بانوان روستايي استان اصفهان شد

اصفهان - ايرنا - تيم شهرضا به مقام قهرماني نهمين دوره المپياد ورزش روستايي و بازيهاي بومي محلي بانوان روستايي استان اصفهان دست يافت.

به گزارش ايرنا، در اين رقابت‌ها كه با حضور افزون بر 200  ورزشكار از 18 تيم روز پنجشنبه در اردوگاه شهيد بهشتي شهر ابريشم از توابع شهرستان فلاورجان اصفهان برگزار شد، تيم لنجان دوم شد و كاشان بر سكوي سوم ايستاد.
دراين مسابقات همچنين تيم فلاورجان به عنوان تيم اخلاق معرفي شد.
در مسابقات انفرادي و در رقابت‌هاي پياده روي چند نفره، لنجان اول شد تيم هاي نطنز و چادگان به مقام دوم و سوم دست يافتند.
در رشته دوزپا تيم شهرضا به مقام قهرماني رسيد و پس از آن اصفهان و كاشان به ترتيب عنوان هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
رشته طناب زني نيز با قهرماني حديث زماني از شهرستان مباركه همراه بود و پس از اين ورزشكار زهرا السادات واعظي به مقام نايب قهرماني رسيد و فاطمه غائبي از كاشان سوم شد.
در رشته لي لي مرحله اي نيز مليحه برزگر از كاشان قهرمان شد، مرضيه بهرامي از چادگان بر سكوي دوم ايستاد و فرنوش شاهين از خميني شهر مقام سوم را از آن خود كرد.
در مسابقه نشانه روي پا، ناهيد بهارلو از بويين مياندشت و سيما محمدپور از شهرضا بطور مشترك اول شدند و سميرا يكه سوار از نطنز و فرشته عليان از فلاورجان به ترتيب به عنوان هاي دوم و سوم دست يافتند.
در رشته هفت سنگ مهارتي نيز، مليكا حسيني از زنجان به مقام قهرماني دست يافت، عاطفه قاسمي از آران و بيدگل دوم شد و شهره محمودي از شهرضا بر سكوي سوم ايستاد.
شهر ابريشم از توابع شهرستان فلاورجان در 15 كيلومتري غرب اصفهان قرار دارد.
ت/ 6020 / 2093 ** خبرنگار: عليرضا حكيميان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

سرخط اخبار استان‌ها