سفير ايران در پاريس خواستار افزايش همكاري هاي گردشگري دو كشور شد

پاريس - ايرنا - سفير جمهوري اسلامي ايران در پاريس گفت: اميدواريم با كمك دولت فرانسه روند افزايش همكاري هاي گردشگري دو كشور ايران و فرانسه از رشد بيشتري برخوردار شود و در آينده شاهد افزايش حضور گردشگران فرانسوي در ايران باشيم.

به گزارش سه شنبه شب ايرنا، ابوالقاسم دلفي با دعوت «فردريك لورن» مسئول برگزاري نمايشگاه بين المللي گردشگري تاب رزا در پاريس، ضمن حضور در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه در چارچوب تقويت همكاري هاي گردشگري دو كشور فرانسه و ايران، پاويون ايران در نمايشگاه مذكور را افتتاح كرد.
دلفي ضمن بازديد از غرفه هاي ايراني حاضر در اين نمايشگاه اظهاركرد: سفارت جمهوري اسلامي ايران در پاريس آماده است تا در چارچوب استفاده از ظرفيت هاي گردشگري دو كشور به شركت ها و توراپراتورهاي ايراني براي حضور در نمايشگاه هاي گردشگري فرانسه مساعدت كند.
همچنين وزير مشاور در امور اقتصادي فرانسه نيز در حاشيه اين نمايشگاه بين المللي در گفت ‌وگو با سفير ايران ابراز اميدواري كرد كه جايگاه فرانسه در بين گردشگران خارجي در ايران در سال آينده تقويت شود.
ابوالقاسم دلفي نيز در پاسخ به اين اظهارات گفت: اميدواريم با كمك دولت فرانسه روند افزايش همكاري هاي گردشگري دو كشور از رشد بيشتري برخوردار باشد و در آينده شاهد افزايش حضور گردشگران فرانسوي در ايران باشيم.
گفتني است نمايشگاه بين‌المللي گردشگري پاريس به مدت 4 روز ميزبان كشورهاي بسياري از جمله ايران است و شركت‌هاي ايراني در 21 غرفه به معرفي خدمات و امكانات خود مي‌پردازند.
شبد**1953** 1379**
تنظيم كننده: مرتضي شحنه** انتشار دهنده: هادي افتخاري

سرخط اخبار جهان