۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۱۶
کد خبر: 82619222
T T
۰ نفر
سرمربي سپيدرود رشت: كسب پيروزي برابر سياه جامگان بسيار مهم است

رشت - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال سپيدرود رشت : كسب سه امتياز و پيروزي برابر تيم سياه جامگان مشهد براي باشگاه بسيار مهم و حائز اهميت است.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، علي نظرمحمدي عصر چهارشنبه در مصاحبه خبري پيش از بازي اظهار كرد: با توجه به اينكه اولين بازي خانگي خود را انجام مي دهيم ، كسب پيروزي بسيار مهم است و مي تواند در روحيه بازيكنان تاثير مثبت بسزايي داشته باشد.
وي افزود: البته تيم سياه جامگان از كادر فني بسيار خوبي برخوردار است اما ما به خوبي اين تيم را آناليز كرديم و اميدوارم كه برابر سياه جامگان به پيروزي برسيم.
وي ادامه داد: در طول هفته نيز به دليل شكستي كه در هفته اول در تهران برابر نفت متحمل شده بوديم ، سعي كرديم بيشتر در مسايل روحي رواني ريكاوري انجام دهيم و خوشبختانه هم اينك بازيكنان سپيدرود رشت از روحيه بسيار بالايي برخوردارند و آماده بازي با تيم سياه جامگان هستند.
سرمربي تيم فوتبال سپيدرود رشت اضافه كرد: به طور حتم در اين ديدار ، بازيكنان تلاش خود را دوچندان خواهند كرد تا با پيروزي در اين بازي ، شكست هفته قبل را فراموش كنند.
نظرمحمدي يادآور شد: اميدواريم كه تماشاگران همانند گذشته ما را حمايت كنند و علاوه بر تشويق تيم خود، به تيم حريف و همچنين به داوران احترام بگذارند و فرهنگ بالاي خود را نشان دهند.
اكبر ميثاقيان سرمربي تيم فوتبال سياه جامكان مشهد نيز به دليل تاخير در پرواز ، نتوانست خود را به مصاحبه خبري پيش از بازي برساند.
تيم هاي فوتبال سپيدرود رشت و سياه جامگان مشهد ، پنجشنبه شب در هفته دوم از رقابت هاي ليگ برتر كشور در رشت به مصاف هم خواهند رفت.
خبرنگار: حسين مجرد**انتشار دهنده: بابايي
7285 /6030

سرخط اخبار استان‌ها