۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰:۲۱
کد خبر: 82450274
T T
۰ نفر

شهدا مظهر قدرت ايران هستند

۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰:۲۱
کد خبر: 82450274
شهدا مظهر قدرت ايران هستند

لاهيجان- ايرنا- فرمانده سپاه قدس گيلان گفت: شهدا مظهر قدرت ايران هستند و جمهوري اسلامي به بركت خون شهدا به اين مرحله از پيشرفت در همه عرصه ها رسيده است.

به گزارش عصر پنجشنبه خبرنگار ايرنا ؛ سردار محمدعبدالله پور در مراسم يادواره 220 شهيد والامقام شهرستان سياهكل و مراسم شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در مسجد جامع اين شهر با اشاره به مقام والا و بلند شهيد و شهادت افزود: اگر آسايشي در كشور وجود دارد و كشوري با ثبات داريم به خاطر خون شهيد و فداكاري آزادگان و ايثارگان است.
وي خاطرنشان كرد: شهداي ما در عالم زبانزد هستند هم شهداي دفاع مقدس و هم شهداي مدافع حرم چرا كه تمام هستي خود را براي خدا و در راه خدا داده اند و خداوند نيز آنچنان بزرگي اي به آنان داده كه اسوه همه شده اند.
وي اظهارداشت: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و بار مسئوليت سختي در قبال شهدا بر دوش ما قرار دارد و اگر گناهي در روي زمين رخ دهد يا مسئولي هرجور دلش خواست رفتار كند آنان از ما نمي گذرند .
فرمانده سپاه قدس گيلان گفت: شهدا ، اسلام و انقلاب را به ما امانت داده اند و از ما انتظار دارند كه اخلاق اسلامي را رعايت و احكام اسلامي را اجرا كنيم .
شهرستان سياهكل در شرق گيلان 220 شهيد و 475 جانباز و 34 آزاده تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
خبرنگار: ليدا حاجي پور ** انتشار : نصراله ابراهيمي
6029/6070

سرخط اخبار استان‌ها