۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۳۴
کد خبر: 82407278
T T
۰ نفر
دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع كوچك و شهرك های صنعتی قزوین برپا شد

قزوین-ایرنا- دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع كوچك و شهرك های صنعتی استان قزوین یكشنبه شب با حضور فریدون همتی استاندار،غلامرضا سلیمانی معاون صنایع كوچك سازمان شهرك های صنعتی كشور و علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در قزوین برپا شد.

قزوین-ایرنا- این نمایشگاه كه در محل دائمی شركت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا شده، به مدت سه روز پذیرای بازدید كنندگان است.
این نمایشگاه در محیطی به مساحت 2هزار و 80 متر مربع با مشاركت و حضور 105 واحد تولیدی و 15 شركت مشاوره ای در بخش صنعت مستقر در شهرك ها و نواحی صنعتی استان قزوین راه اندازی شده است.
مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی قزوین، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم با محصولات و تولیدات صنایع كوچك و متوسط مستقر در شهرك ها و نواحی صنعتی استان قزوین خواند و گفت: آگاهی مردم از تاثیر اجرای طرح رونق تولید از سوی دولت بر واحدهای صنعتی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.
حمیدرضا خانپور یادآور شد: تقویت پیوند بین علم و صنعت، توسعه فروش وبازاریابی و عرضه محصولات جدید واحدهای صنعتی مستقر در شهرك های صنعتی استان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
استان قزوین دارای 15 شهرك و ناحیه صنعتی فعال با 750 واحد به بهره برداری رسیده است.
3013/ 6128
خبرنگار: رضااولادی*انتشاردهنده:وحید مقدم سلیمی

سرخط اخبار استان‌ها