۹ دی ۱۳۹۵، ۸:۰۶
کد خبر: 82365921
T T
۰ نفر
بصیرت انقلاب را در برابر دشمنان بیمه می كند

اردبیل - ایرنا - پژوهشگر امور دینی و امام جمعه سابق شهرستان دماوند گفت: امروز بصیرت مردم و عالمان دینی كه وظیفه روشنگری را در جامعه بر عهده دارند انقلاب را در برابر بدخواهان حفظ و صیانت می كند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد علاالدینی چهارشنبه شب در همایش فصلی روحانیان استان اردبیل به مناسبت نهم دی افزود : بصیرت بخشی به مردم در آینده و به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به عنوان یك عرصه حساس در سرنوشت كشورمان بیش از پیش ضرورت دارد تا مردم سره را از ناسره تشخیص داده و فردی لایق از همه جهات بر سر كار آورند.
وی تاكید كرد كه دشمن شناسی را به ویژه در فضای امروزی كه شیوه جنگ و آسیب زنی دشمن دگرگون شده دارای اهمیت فراوان دانست.
او بیان كرد: شاید اكثر ما روحانیان اكنون مهم ترین نگرانی و دغدغه جامعه امروزی را فشار اقتصادی بدانیم و هرچند این گفته بیجا نیست اما رسول گرامی اسلامی (ص) می فرمود همواره هراس من از بی تدبیری می باشد.
حجت الاسلام علاالدینی با بیان اینكه دشمنان در بیان آشوب های منطقه ای و بین المللی دارای وحدت رویه می باشند افزود : آنها در حالی آشوب ها و بعضی اعتراض ها در مقابل حكومت اسلامی را آزادی خواهی تعبیر می كنند كه از تظاهرات گسترده مردم آمریكا در اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اخیر این كشور به عنوان آشوب طلبی و هرج و مرج طلبی عده ای افراد یاد می نمایند.
او بیان كرد : دشمنان انقلاب اسلامی ایران از شیوه های جنگ سخت و حتی نرم نتیجه نگرفته اند و اكنون به واسطه نفوذ قصد ضربه زدن را دارند.
وی افزود : نفوذ یعنی اینكه دشمنان یك مشكل موجود در جامعه ایران را مطرح و آن را خیلی بزرگ نمایی می كنند و بعد برای آن راه حل هایی را مبنی بر روی كار آوردن افراد مد نظر خودشان پیشنهاد می كنند.
در این همایش كه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و جمع زیادی از روحانیان این استان حضور داشتند.
خبرنگار: مسعود وسیله ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6019/6016

سرخط اخبار استان‌ها