۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶
کد خبر: 82280681
T T
۰ نفر
دادستان كل كشور: خواستار حل موضوع های حقوق و قضایی ایران و پاكستان هستیم

اسلام آباد – ایرنا – دادستان كل كشور با اشاره به ملاقات های روز سه شنبه خود با مسئولان و مقام های عالی قضایی و حقوقی پاكستان تاكید كرد: خواستار حل موضوع های حقوقی و قضایی موجود میان دو كشور دوست و برادر هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین 'محمد جعفر منتظری' كه برای گفت و گو با مقام های عالی حقوقی و قضایی پاكستان به پایتخت این كشور سفر كرده است، در مصاحبه با خبرنگاران ایرنا و صدا و سیما گفت: موضوع های حقوقی و قضایی متعددی میان دو كشور دوست، همسایه و مسلمان ایران و پاكستان مطرح است و در این سفر، گفت و گوهای خوبی درباره موضوع های فیما بین انجام شد.
حجت الاسلام منتظری اظهار داشت: در ملاقات با مقامات عالی حقوقی و قضایی پاكستان، درباره مسائل مربوط به محكومین، استراد مجرمین، اتباع ایرانی كه در زندان های پاكستان هستند، اتباع پاكستانی كه در زندان های ایران هستند، همكاری در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با تروریسم گفت و گو شد و ضرورت اجرایی شدن توافقنامه های موجود میان دو طرف در زمینه های یاد شده مورد تاكید قرار گرفت.
وی اظهار امیدواری كرد كه گفت و گوها و تبادل نظر انجام شده در جریان سفر جاری به اسلام آباد، در مجموع بتواند به نفع هر دو كشور باشد و به حل موضوع های فیما بین در حوزه های حقوق و قضایی كمك كند.
دادستان كل كشور در ملاقات های امروز خود با مقام های عالی حقوقی و قضایی پاكستان، ضمن محكوم كردن حمله تروریستی مرگبار شب گذشته در كویته كه منجر به كشته شدن دست كم 60 نفر از افراد بی گناه شد، به نمایندگی از جمهوری اسلامی و مردم ایران، این رویداد ناگوار را به دولت و ملت پاكستان تسلیت گفت.
علی اكبر بختیاری رئیس دفتر داستان كل كشور، محمدمهدی چراغیان معاون دادستان كل كشور و فوائدی دادیار دادسرای دیوان عالی كشور، دادستان كل را در سفر به پاكستان همراهی می كنند.
آساق**1723
انتشار دهنده: محمدرضا منافی

سرخط اخبار جهان