۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۹
کد خبر: 82251986
T T
۰ نفر
ديدار تيمهاي فوتبال جوانان كادوس ماسال و شهداي نويرانزلي مساوي شد

رشت - ايرنا - در ادامه رقابتهاي فوتبال ليگ برتر جوانان استان گيلان ، ديدار تيم هاي فوتبال جوانان كادوس ماسال و شهداي نويرانزلي مساوي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين مسابقه كه عصر شنبه در ماسال برگزار شد ، دو تيم فوتبال جوانان كادوس ماسال و شهداي نوير بندرانزلي در نهايت به نتيجه مساوي يك بر يك دست يافتند.
در جريان اين مسابقه كه از هفته سوم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر جوانان گيلان برگزار شد ، دو تيم فوتبال جوانان كادوس ماسال و شهداي نوير انزلي يك بازي متعادلي را از خود به نمايش گذاشتند و سرانجام به نتيجه مساوي دست يافتند.
در ديگر ديدار برگزار شده از هفته سوم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر جوانان باشگاه هاي استان گيلان ، تيم قصر لاهيجان در يك بازي پرگل و يك طرفه ، با نتيجه چهار بر صفر برابر گمرك انزلي به برتري رسيد.
همچنين در ديگر ديدار برگزار شده اين رقابت ها ، تيم هاي فوتبال جوانان مرغ مادر تولم شهر و بنادر و دريانوردي انزلي رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم فوتبال جوانان بنادر و دريانوردي انزلي با نتيجه دو بر صفر حريف خود را شكست داد.
در جدول رده بندي اين رقابت ها نيز ، تيم هاي فوتبال جوانان قصر لاهيجان و مرغ مادر صومعه سرا به ترتيب در مكان هاي اول و دوم قرار دارند ، تيم هاي بنادر و دريانوردي و شهداي نوير انزلي نيز درمكان هاي بعدي قرار دارند.
در رقابت هاي فوتبال قهرماني ليگ برتر جوانان باشگاه هاي استان گيلان ، 13 تيم حضور دارند كه در يك گروه به صورت دوره اي و رفت و برگشت با هم به رقابت مي پردازند .
خبرنگار: حسين مجرد**انتشار دهنده : نصراله ابراهيمي
7285/6070

سرخط اخبار استان‌ها