نقل قول هاي منتسب به استاندارگيلان در مورد مخالف نظام دانستن فرهنگيان تجمع كننده، كذب است / نقل قول ها بر اساس مطالب درست انجام شود

رشت - ايرنا - مدير روابط عمومي استانداري گيلان، نقل قول هاي منتسب به استاندار گيلان در ارتباط با مخالف نظام دانستن فرهنگيان تجمع كننده از سوي يكي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را تكذيب كرد.

به گزارش عصر يكشنبه پايگاه اطلاع رساني استانداري گيلان به ايرنا، يوسف گلشن گفت: يكي از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي در مصاحبه‌اي به نقل از دكتر نجفي اعلام كرده كه استاندار گيلان، فرهنگيان تجمع كننده را مخالف نظام اسلامي مي‌داند كه اين مطلب، قوياً تكذيب مي‌شود.
وي ادامه داد: تاكنون استاندار گيلان در هيچ كدام از جلسه هاي شوراي آموزش و پرورش، چنين مطلبي را بيان نكرده و اين احتمال وجود دارد كه اطلاعات نادرست به اين نماينده محترم رسيده باشد و او براساس مطالب كذب محض انتقال داده شده، با رسانه‌ها مصاحبه كرده باشد.
گلشن با اظهار تعجب از انتساب چنين نقل و قولهايي گفت : اخيرا تجمعي هم از سوي فرهنگيان شكل نگرفته كه استاندار بخواهد نسبت به آن واكنش نشان دهد .
گلشن تأكيد كرد: سابقه سال هاي اخير ، گوياي آن است كه دكتر نجفي به عنوان رئيس شوراي آموزش و پرورش گيلان، در تمامي جلسه هاي اين شورا حضور يافته و نسبت به موضوع آموزش و پرورش، اهتمامي جدي دارد.
وي خاطرنشان كرد: حضور مستمر استاندار گيلان در اين جلسه ها وتجليل استاندار گيلان از مقام فرهنگيان و مجموعه سخنراني ها ومواضع ايشان ، بيانگر آن است كه امر تعليم و تربيت و ساماندهي موضوعات مربوط به نهاد آموزش و پرورش در استان، امري مهم از نظر استاندار گيلان است.
گلشن از تمامي رسانه ها و مراجع ذيربط خواست نسبت به نقل قول هاي منتسب به استاندار گيلان، دقت لازم را داشته باشند و گفت: پايگاه اطلاع رساني استانداري گيلان، معتبرترين مرجع در مورد صحبت ها و مواضع استاندار گيلان است.
7294/2007

سرخط اخبار استان‌ها