۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰:۰۴
کد خبر: 82100020
T T
۰ نفر
دو حادثه رانندگي در مازندران 11 مصدوم بر جاي گذاشت

ساري - ايرنا - دو حادثه رانندگي در جاده هاي مازندران طي روز جمعه 14 خرداد 11 مصدوم بر جاي گذاشت .

به گزارش مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي مازندران ، صبح امروز سقوط يك دستگاه خودروي پژوي 206 به داخل نهر آب در منطقه محمودآباد به مركز پيام اورژانس 115 آمل اطلاع داده شد.
اين حادثه در منطقه پل هوايي شركت نفت محمودآباد اتفاق افتاد و طي آن چهار جوان 22 تا 30 ساله كه سرنشين خودرو بودند دچار مصدوميت شدند.
بر اساس اين گزارش ، پايگاه اورژانس محمودآباد و تليك سر به محل حادثه اعزام شدند و بعد از خارج كردن مصدومين از داخل خودرو و نهر آب ، اقدامات در ماني اوليه را انجام و هر چهار زخمي را به بيمارستان شهداء محمودآباد منتقل كردند.
در اين ماموريت يكي از تكنسين هاي اورژانس توسط عده‌اي جوان ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت كه از طريق مقامات قضايي در حال پيگيري است.
دومين حادثه رانندگي نيز حوالي ساعت 18 و 30 دقيقه بين يك دستگاه خودروي پژو و ريو در منطقه كلاج خسه جاده ساري - كياسر اتفاق افتاد كه طي آن هفت نفر زخمي شدند.
بر اساس اين گزارش سه دستگاه آمبولانس از پايگاههاي اورژانس كلاج خسه ، تاكام ،كياسر و هلال احمر كياسر به محل حادثه اعزام و پنج مصدوم مرد را به بيمارستان امام خميني (ره) ساري و دو مصدوم كه دختر بچه هفت ساله و خانم 70 ساله بودند به بيمارستان كياسر انتقال دادند.
6982/1654

سرخط اخبار استان‌ها