۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۱۳
کد خبر: 82071301
T T
۰ نفر

منتخب مردم مهريز: نقد بهترين هديه براي مسئولان است

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۱۳
کد خبر: 82071301
منتخب مردم مهريز: نقد بهترين هديه براي مسئولان است

يزد – ايرنا - منتخب مردم حوز انتخابيه مهريز در مجلس دهم با اشاره به اينكه بهترين هديه براي مسئولان نقد است گفت: اگر به منتقدين اجازه دهيم تا مسائل را بيان كنند بزرگترين خدمت را به مردم انجام داده ايم.

محمدرضا صباغيان چهارشنبه شب در نشستي با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان خاتم با اشاره به اينكه اولين گام اجرايي اين موضوع ايجاد وحدت و همياري بين مسئولان در رفع مشكلات است ؛ افزود: اين همياري و اتحاد بايد بگونه اي باشد كه مشكلات مردم با پيگيري و همياري مسئولان به نحو شايسته رفع شود.
وي با تاكيد بر تشكيل شوراي متشكل از صاحبنظران و معتمدان مردم جهت بيان مشكلات در شهرستان خاطرنشان كرد: با تشكيل اين شورا اولويت ها مشخص شده در نتيجه بهتر مي توان مشكلات منطقه و مردم را در مجلس رسيدگي كرد و به نتيجه رساند.
اين مسئول اظهار كرد: با تشكيل اين شورا از آفت ايجاد لايه دو يا چند نفره كه در اطراف نمايندگان تشكيل مي شود دور شده و ضمن رسيدگي بهتر مشكلات نيز بهتر حل خواهد شد.
صباغيان حمايت قاطع از مسئولان در انجام فعاليتها اعلام و يادآوري كرد: هر گونه حمايت و پشتيباني قاطع از مسئولاني كه قصد انجام كار براي مردم را دارند انجام خواهم داد چه اين پيگيري ها در استان و چه در كشور باشد.
وي نظارت و قانونگذاري را از وظايف نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برشمرد و ادامه داد: مهمترين مسئله اي كه نمايندگان بايد به آن توجه داشته باشند و در راس كارهاي خود قرار دهند اين دو مورد است.
منتخب مردم حوزه انتخابيه مهريز اضافه كرد: اجرايي شدن قانون شوراها در جمهوري اسلامي تحول بزرگي در شهرها و روستاها ايجاد كرد.
صباعيان همچنين از حضور حداكثري مردم خاتم در پاي صندوق هاي راي تشكر كرد و گفت: از آنجا كه مورد اعتماد مردم بوده و به عنوان نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي انتخاب شده ام بايد بگونه اي عمل كنم تا شرمنده مردم نشوم.
در ابتداي اين نشست همچنين فرماندار خاتم ضمن تشكر از حضور منتخب مردم در خاتم گفت: نگاه ويژه به بخش صنعت و طرح هاي صنعتي هميشه مورد توجه بوده است ، از اينرو ايجاد چند طرح صنعتي بزرگ در شهرستان و راه اندازي آن مي تواند بيش از يك صد نفر را وارد بازار كاركند.
محمد زاده رحماني با اشاره به اينكه خاتم قطب كشاورزي استان يزد است افزود سالجاري سرمازدگي و خشكسالي خسارت هاي بيشماري به كشاورزان كه گاهي تنها منبع درآمدشان است وارد كرده كه اميدواريم مساعدت هاي خوبي نيز در اين زمينه به كشاورزان اختصاص يابد.
وي در ادامه نا مناسب بودن راه هاي شهرستان، كمبود نيروي انساني و تجهيزات را برخي ديگر از مشكلات اين شهرستان برشمرد و بر نگاه ويژه به آنها تاكيد كرد.
اين نشست با حضور صباغيان منتخب مردم، فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان در فرمانداري خاتم برگزار شد.
محمدرضا صباغيان در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي با كسب بيش از 42 هزار راي به بهارستان راه يافت.
حوزه انتخابيه مهريز شامل پنج شهرستان خاتم ، ابركوه ، بهاباد ، بافق و مهريز يك كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي دارد.
خاتم با 45 هزار نفر جمعيت در فاصله 240 كيلومتري شهر يزد واقع شده است.
7534/8068

سرخط اخبار استان‌ها