۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۴
کد خبر: 85476060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان یزد بر شاهین خزر رودسر غلبه کرد

یزد- ایرنا- تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی تیم شاهین خزر رودسر گیلان را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه دوشنبه شب در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور یک هزار تماشاگر در استادیوم آزادی اردکان برگزار شد.

این مسابقه را حسین نوروزی و صادق ناصریان قضاوت کردند، وقت نگهدار علی اکبر زارعی مقدم بود و ناظر داوری محمد پناهی و نماینده فدراسیون عدنان مدنی بود.

در لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور ۱۰ تیم شامل شهرداری بندرعباس، مقاومت گلساپوش یزد، وحدت مهریز، چادرملو اردکان، آداک نوشهر، دکتر تامین اصفهان، پاس جوان گناوه، فولاد هرمزگان، شاهین خزر رودسر و پارس جنوبی بوشهر حضور دارند.

استان یزد با سه سهمیه بیشترین تیم را در لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید دارد و مسابقات در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت پیگیری و در پایان تیم‌های اول، دوم و سوم مشخص می‌شود.

سابقه رشته فوتبال ساحلی در استان یزد

۱۷ سال قبل باشگاه فرهنگی، ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد (مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند به ورزش فوتبال ساحلی راه‌اندازی شد و عملا فعالیت‌ در رشته فوتبال ساحلی در استان یزد از همین نقطه آغاز شد.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، چادرملو از اردکان و وحدت مهریز در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم، حمید بهزادپور، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند و محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد نیز به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون ۵۰ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد و از استان‌های عنوان دار در رشته فوتبال ساحلی کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha