۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۳۶
کد خبر: 85473817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت نفس‌گیر سه نماینده فوتبال ساحلی یزد در لیگ برتر

یزد - ایرنا- فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ۱۰ تیم از امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تیم‌های یزدی رقابتی نفسگیر با رقبای مدعی خود دارند.

به گزارش ایرنا، در لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور ۱۰ تیم شامل شهرداری بندرعباس، مقاومت گلساپوش یزد، وحدت مهریز ، چادرملو اردکان، آداک نوشهر، دکتر تامین اصفهان، پاس جوان گناوه، فولاد هرمزگان، شاهین خزر رودسر و پارس جنوبی بوشهر حضور دارند.

استان یزد با سه سهمیه بیشترین تیم را در لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید دارد و مسابقات در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت پیگیری و در پایان تیم‌های اول، دوم و سوم مشخص می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال کشورمان در هفته اول این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس با مقاومت گلساپوش یزد از ساعت ۱۹:۱۵ امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در ورزشگاه غدیر شهر بندرعباس دیدار افتتاحیه را برگزار می‌کنند.

همچنین در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه جاری نیز تیم آداک نوشهر با دکتر تامین اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پیمان حسینی نوشهر، وحدت مهریز که برای اولین بار جایگزین تیم صدرشیمی یزد شده ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهید محصل این شهر تیم میزبان است.

پاس جوان گناوه با فولاد هرمزگان در ساعت ۱۹:۱۵ در شهر بوشهر و همچنین چادرملو اردکان با شاهین خزر رودسر در ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی اردکان مسابقات خود را با حضور تماشاگران برگزار می‌کنند که همه دیدارها دارای اهمیت است.

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در فصل گذشته این رقابت‌ها سریع‌ترین قهرمانی خود را در پنج هفته مانده تا پایان لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور جشن گرفت و با اقتدار برای چهارمین بار به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به دلیل حضور تیم‌های مختلف به خصوص از شهرهای مدعی دارای سابقه این رشته همیشه همراه با حساسیت‌ و زیبایی‌های مخصوص به خود است و در چند سال اخیر یک پای ثابت فینال نیز تیم خوب گلساپوش یزد بوده است.

رقابت نفس‌گیر سه نماینده فوتبال ساحلی یزد در لیگ برتر

برای اولین بار با واگذاری امتیاز تیم صدرشیمی یزد به شهرستان مهریز با عنوان تیم وحدت قطعا شاهد یک رقابت نه تنها بین همه تیم‌ها که بین سه نماینده استان در لیگ امسال خواهیم بود که نقش مهمی در ایجاد رقابت و انگیزه بین ورزشکاران خواهد داشت.

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش که جزو موفق‌ترین تیم‌های لیگ برتر کشور در این رشته جذاب محسوب می‌شود در فصل جاری برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کاری سخت در پیش رو دارد و باید برای تداوم این مقام شایسته از ابتدای فصل با قدرت ظاهر شود.

طی سال‌های اخیر با همتی که به خصوص توسط بخش خصوصی در رشته فوتبال ساحلی استان انجام گرفته شاهد موفقیت و کسب افتخارات در این رشته برای یزد هستیم و امید است این جایگاه همچنان در فصل جدید لیگ برتر محفوظ بماند.

سابقه رشته فوتبال ساحلی در استان یزد

۱۷ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد (مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند به ورزش فوتبال ساحلی راه‌اندازی شد و عملا فعالیت‌ در رشته فوتبال ساحلی در استان یزد از همین نقطه آغاز شد .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، چادرملو از اردکان و وحدت مهریز در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند و محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد نیز به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون ۵۰ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد و از استان‌های عنوان دار در رشته فوتبال ساحلی کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha