۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۴۶
کد خبر: 82032798
T T
۰ نفر
پیش بینی 344 شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات در چهارمحال وبختیاری

شهركرد- ایرنا- دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان 344 شعبه اخذ رای در دو حوزه انتخابیه مستقر می شود.

جعفر مردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ به دور دوم كشیده شد و تمام تهمیدات لازم برای برگزاری یك انتخابات سالم و قانونی فراهم شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا برای حوزه انتخابیه بروجن 96 شعبه اخذ رای و برای حوزه انتخابیه اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ 248 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
مردانی از مشاركت شش هزار عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری این انتخابات خبر داد و گفت: همكاری و همراهی دستگاه ها نقش مهمی در برگزاری یك انتخابات باشكوه دارد.
دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاكید بر توجه به زمان قانونی تبلیغات از سوی نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنها، خاطرنشان كرد: زمان قانونی انتخابات از دوم اردیبهشت آغاز و تا ساعت 8 صبح روز نهم اردیبهشت ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد كه در دور اول انتخابات دو نامزد با كسب اكثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهركرد و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشیده شده است.
بنابر اعلام وزارت كشور دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با 10 اردیبهشت در كشور برگزار می شود.
7363/2097

سرخط اخبار استان‌ها