۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85480961
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با شناسنامه وارد حوزه امتحان نهایی شوند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت سامانه صدور کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی گفت: دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با شناسنامه وارد حوزه امتحانات شوند.

افشین امیریان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش‌آموزانی که در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند، با ارائه شناسنامه می‌توانند در جلسه آزمون حضور یابند.

وی گفت: آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع شوند و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس دار در حوزه حضور می‌یابند.

امیریان از دایر شدن میزهای پاسخگویی پیرامون امتحانات نهایی در مناطق ۱۷ گانه آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در روزهای آینده مشکل صدور کارت برای دانش‌آموران با اولویت دانش‌آموزان پایه دوازدهم، رفع می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه دریافت کنند.

وی گفت: امتحانات نهایی امسال در ۱۱۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود و ۴۴ هزار دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم در امتحانات نهایی امسال شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال وبختیاری ۱۵هزار فرهنگی ، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha