طرح " ورزش و مردم " در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا-طرح ملی "ورزش و مردم " همزمان با دهه کرامت و نکوداشت روز شهرکرد از چهارمحال و بختیاری به عنوان استان پیشرو در حوزه ورزش همگانی با حضور سفیران ورزش همگانی ۲۷ استان کشور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این طرح با اجرای گروه بزرگ ورزش روزانه کشور در پارک "ملت" شهرکرد، "چشمه زنه" هفشجان شهرستان شهرکرد و کوهرنگ آغاز شد.

طرح " ورزش و مردم " در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

رییس هیات ورزش همگانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف توسعه ورزش رایگان برای همه اقشار جامعه به منظور سلامتی و ارتقاء کیفیت زندگی مردم در قالب ورزش صبحگاهی و عصرگاهی آغاز شده است.

مرتضی محمدیان در گفت وگو با ایرنا افزود: این طرح از سوی وزارت ورزش و جوانان تصویب شد و برای نخستین بار در کشور در چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از استان‌های پیشگام و برتر در حوزه ورزش همگانی آغاز شده است.

رییس فدراسیون ورزش همگانی نیز با اشاره به اینکه طرح ملی ورزش و مردم ۱۱ کلان پروژه دارد، گفت: نخستین پروژه این طرح ملی ساماندهی و رزش صبحگاهی و عصرگاهی است این برنامه به استان‌ها ابلاغ شده است.

علی خلیلی افزود: در اجرای طرح بزرگ ورزش و مردم ورزارت ورزش و جوانان به عنوان سیاستگذار، فدراسیون ورزش همگانی به عنوان مجری و ادارت ورزش و جوانان استان‌ها به عنوان کارگزار و ناظر اجرای این طرح هستند.

به گفته وی، این طرح ۲ ساختار اجرایی و حمایتی دارد که ساختار اجرایی توسط فدراسیون ورزش همگانی و ساختار حمایتی و حاکمیتی توسط همکاران ادارات ورزش و جوانان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا،هم اکنون چهارمحال و بختیاری در زمینه فعالیت بدنی و تحرک جایگاه خوبی دارد و رتبه ۲۹ کشور را دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha