۱۷ دی ۱۳۹۴، ۸:۴۳
کد خبر: 81910820
T T
۰ نفر
رشد 140 درصدی كمك های مردم گلستان در بازسازی عتبات عالیات

گرگان - ایرنا- رئیس سازمان بازسازی عتبات عالیات گلستان از رشد 140درصدی كمك های مردم استان در بازسازی عتبات عالیات در سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت 9 میلیارد و 170 میلیون ریال اهدا شده است.

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا صفر معراجی در نشست خبری با اشاره به آمار كمك های نقدی و غیر نقدی مردم گلستان در بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری همچنین سه هزار و 884گرم طلا از سوی مردم استان برای بازسازی عتبات عالیات كمك شده است.
وی در خصوص رقم های اهدایی طی سال های گذشته نیز افزود: در سال 92 مبلغ سه میلیارد و 170 میلیون ریال كمك نقدی و 500 گرم طلا و در سال 93 مبلغ پنج میلیارد و 250میلیون ریال كمك نقدی و 731 گرم طلا از سوی مردم استان برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده است.
رئیس سازمان بازسازی عتبات عالیات استان گلستان به پروژه های در حال ساخت در عراق نیز اشاره كرد و گفت: ساخت صحن حضرت فاطمه زهراء (س) در نجف اشرف به مساحت 22 هكتار، صحن حضرت زینب (س) در كربلا به مساحت 16 هكتار و ترفیع گنبد مطهر سید الشهداء (ع) از مهمترین پروژه های سازمان عتبات عالیات در عراق می باشد.
معراجی اضافه كرد: ساخت درب حرمین امامین جوادین (ع) در كاظمین نیز مختص استان گلستان می باشد كه كارگاه ساخت آن در جوار آستان مقدس امامزاده عبدالله (س)گرگان فعال است.
وی افزود كه این درب پس از ساخت در ورودی باب النساء حرم نصب خواهد شد.
1648

سرخط اخبار استان‌ها