۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۹
کد خبر: 81863903
T T
۰ نفر

گداي ميليونر در بوشهر دستگير شد

۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۹
کد خبر: 81863903
گداي ميليونر در بوشهر دستگير شد

بوشهر- ايرنا - رئيس روابط عمومي شهرداري بوشهرگفت: فردي كه با ظاهري ژوليده در خيابان هاي شهر بوشهر به مدت 13 سال گدايي مي كرد توسط عوامل اين شهرداري و همكاري پليس دستگير شد.

اميد پارسايي فر روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اين فرد در زمان دستگيري 35 ميليون ريال وجه نقد به همراه داشت ضمن اينكه در دو حساب بانكي نيز 550ميليون ريال سپرده گذاري كرده است.
وي يادآورشد: در راستاي جمع آوري متكديان و انتقال آنها به زادگاهشان ، عوامل شهرداري بوشهر اين فرد را كه با ترفندهاي مختلف از مردم پول دريافت مي كرد در خيابان طالقاني هفته جاري دستگير كردند.
رئيس روابط عمومي شهرداري بوشهر اضافه كرد: باتوجه به وضع نامطلوب ظاهري فرد دستگير شده با همكاري عوامل اين شهرداري در يكي از حمام هاي عمومي شستشو و لباس هاي نو بر تن كرد.
پارسايي فر افزود:اين گدا كه خود را «اسماعيل» معرفي كرده بود گفته است اهل يكي از شهرهاي همجوار بوشهر و مجرد است و فقط برادري دارد كه او از گدايي كردنش خبر دارد چون پول هايش را به او مي دهد تا برايش در بانك نگهداري كند.
وي گفت:بعد ازاستحمام، فرد متكدي با پول هايش، به حراست شهرداري منتقل شد تا درباره وضعيت اين پول ها فكري شود.
پارسايي افزود: با نظارت نيروي انتظامي، شمارش پول هايي كه در جيب و آستر كت و كاپشن مرد پنهان شده بود، آغاز شد و مبلغ 35 ميليون ريال شامل چك پول و اسكناس شمارش شد.
وي اظهارداشت: به رغم تلاش ماموران براي شمارش مقداري پول هاي مچاله شده بدليل فرسوده بودن اسكناس ها و بر اثر بارندگي هاي اخير به هم چسيده بودند كه به راحتي قابل شمارش نبودند.
وي گفت:در همين راستا 9 كيلو و سيصد گرم اسكناس غير قابل شمارش از اين گدا توسط ماموران صورتجلسه و اسكناس ها و گداي پولدار به كلانتري تحويل داده شد تا وضعيت وي از طريق مراجع قضايي مشخص شود.
پارسايي فر يادآورشد: پس از بازپرسي قضايي مقرر شد وي هر چه سريع تر شهر بوشهر را ترك كند، در غير اين صورت مجدد دستگير و به يكي از شهرهاي دوردست كشور فرستاده مي شود.
6045

سرخط اخبار استان‌ها