۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۹
کد خبر: 81789924
T T
۰ نفر
تعريض مسير دهلران - مهران اولويت بخش راهسازي اين شهرستان است

ايلام-ايرنا-فرماندار دهلران تعريض محور ارتباطي دهلران به مهران را از مهم ترين اولويت هاي عمراني و حوزه راهسازي اين شهرستان عنوان كرد.

اميد علي سبزي روز چهارشنبه به دنبال بازديد معاون راهداري راه هاي كشور و معاون ابنيه و زارت راه وشهرسازي ومعاون عمراني استاندار ايلام و مدير كل راه وشهرسازي از راه هاي دهلران گفت: توجه به راه هاي اين شهرستان مرزي با توجه به تردد زوار اربعين و همچنين پرتردد بودن اين محور بواسطه بازارچه مهران از اولويت هاي بخش راه دهلران است.
وي اظهار كرد: با توجه به حجم بالاي تردد در مسير دهلران به مهران در خصوص تعريض پل‌هاي اين مسير، اولويت كاري تعريض و بهسازي قطعه دهلران تا پل ميمه به عنوان محل بيشترين سوانح جاده اي اين مسير است.
فرماندار دهلران همچنين بر تسريع در به پيمان رفتن پروژه نيمه كاره حذف نقاط حادثه خيز پيچ نصريان تاكيد كرد.
وي با اشاره به لزوم تعريض راه‌هاي ارتباطي اين شهرستان مرزي به مهران و انديمشك گفت: با توجه به تردد بسيار در محور ارتباطي دهلران به انديمشك و همچنين دهلران به مهران جاده‌هاي شهرستان نيازمند توجه ويژه مسئولين استاني و كشوري مي باشد.
سبزي ادامه داد: مسير 220 كيلومتري انديمشك به دهلران و دهلران به مهران اكنون به علت فرسودگي و پهناي كم جوابگوي حجم بالاي ترافيك ناشي از اين ترددها نيست و به همين علت اغلب تصادف‌هايي كه منجر به تلفات انساني است در اين مسير اتفاق مي‌افتد.
وي بر اصلاح نقاط حادثه‌خيز نصريان تاكيد كرد و افزود: تكميل تعريض مسير منتهي به پليس راه دهلران نيز مد نظر باشد.
*** كمك بيش از يك ميليارد ريالي مردم دهلران در جشن عاطفه ها

ايلام-ايرنا- مدير كميته امداد دهلران از كمك يك ميليارد و 400ميلون ريالي مردم اين شهرستان به دانش آمنوزان نيازمند در قالب جشن عاطفه ها خبرداد.
حسين نوروزي روز چهار شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: يكصد ميليون ريال از اين مبلغ نقدي و مابقي بصورت جنسي بوده است.
وي با اشاره به مشاركت يكصد نفر در جمع آوري كمك هاي مردمي در جشن عاطفه ها گفت: اين كمك در سطح يكصد پايگاه ثابت وسيار اين شهرستان جمع آوري شد.
مدير كميته امداد دهلران اظهار كرد: كمك هاي مردمي در جشن عاطفه ها براي هزينه تحصيلي دانش آموزان بي بضاعت و تحت حمايت امداد استفاده مي شود.
نوروزي با اشاره به جمع آوري 6ميليارد و710ميليون ريال كمك نقدي و جنسي در جشن عاطفه دهاي سال گذشته اين شهرستان افزود:امسال كمك هاي نقدي و جنسي مردم اين شهرستان در مقايسه با سال گذشته از رشد 110 درصدي برخوردار است.
7175 /6034

سرخط اخبار استان‌ها