۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
کد خبر: 85478572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز غرب در دستور کار است

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب از تاسیس و راه اندازی باشگاه فرهنگی و ورزشی این شرکت خبر داد و گفت: عملکرد تیم فوتبال نفت و گاز غرب مطلوب است.

به گزارش ایرنا، " محمود نصیری" عصر روز چهارشنبه در حاشیه بازی تیم های نفت و گاز غرب(ایلام) و امید تازه آبادچاف گیلان در قالب لیگ فوتبال دسته سه کشور، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت نفت و گاز در کنار تولید نفت و گاز، مسائل پیرامونی و مسئولیت های اجتماعی را نیز در نظر داشته و در دی ماه سال گذشته تیم نفت و گاز غرب کشور راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب ابراز کرد: با وجود مشکلات اولیه در نیم فصل اول با برد در سه بازی آخر، روند رفع مشکلات و پیشرفت تیم کاملا مشهود است.

وی اشاره به اینکه بازی امروز اولین بازی دور برگشت است، افزود: درحال حاضر تیم نفت و گاز غرب در لیگ دسته سوم در رده هفتم قرار دارد.

تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز غرب در دستور کار است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب یادآور شد: مجوزهای کمیسیون ماده پنج در حال حاضر اخذ شده و مجوز تمام قرارداد ها با بازیکنان و کادر فنی رسمی بوده و شرکت نفت و گاز حمایت های لازم را از این تیم انجام می دهد.

نصیری در ادامه با بیان اینکه باشگاه ورزشی فرهنگی نفت و گاز غرب برای حمایت چند رشته ورزشی ایجاد می شود، گفت: عملکرد تیم فوتبال نفت و گاز غرب مطلوب است و به تدریج نیز این باشگاه از سایر رشته های ورزشی با اخذ مجوزهای لازم حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، تیم های نفت و گاز غرب(ایلام) و امید تازه آبادچاف گیلان در قالب مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال و در قالب هفته دوازدهم این دوره از مسابقات، از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند و در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی ۳-۳ رضایت دادند.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر یک تمام شد و نیمه دوم این مسابقه با نتیجه ۲- ۲ پایان یافت تا هر دو تیم امتیازات این بازی را که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عدالت ایلام برگزار شد را تقسیم کنند.

تیم نفت و گاز غرب(ایلام) پیش از این بازی۱۳ امتیاز و در هفته یازدهم لیگ دسته سوم در رده هفتم و تیم امید تازه آبادچاف گیلان نیز در ردهم پنجم قرار داشت.

تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز غرب در دستور کار است

تیم نفت و گاز غرب(ایلام) در ۱۱ بازی اخیر سه برد، چهار مساوی و چهار باخت داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha