۶ تیر ۱۳۹۴، ۹:۵۱
کد خبر: 81660778
T T
۰ نفر
فاجعه تروریستی 7 تیر، انفجار كینه و عداوت دشمنان انقلاب بود

گرگان - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در آستانه سالروز واقعه هفتم تیر 1360 با صدور اطلاعیه ای، این فاجعه تروریستی را انفجار كینه و عداوت دشمنان كوردل علیه انقلاب اسلامی بیان كرد.

به گزارش شنبه ایرنا، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این واقعه، آمده است: در هفتم تیر، سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاك شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفای او امضاء و نهال انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

در حادثه تروریستی 7 تیرماه 1360 و بمب گذاری منافقین در محل دفتر مركزی حزب جمهوری اسلامی، آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره)، به شهادت رسیدند.

در ادامه این اطلاعیه با دعوت از مردم استان برای شركت در آیین های این مناسبت گفته شده كه ستاد برگزاری مراسم هفت تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در آستانه یوم ‌الله 7 تیر و فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد شهدای این فاجعه‌ تروریستی، مراسم بزرگداشتی امروز شنبه 6 تیرماه ساعت 18:30 درمحل مسجد جامع شهر گرگان برگزار می كند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در این اطلاعیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام فاجعه تروریستی هفتم تیر، از مردم فهیم و قدرشناس گلستان برای حضور در این مراسم دعوت كرده است.

/3039/1648

سرخط اخبار استان‌ها