۲ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۰۴
کد خبر: 81549212
T T
۰ نفر

تخلفات صنفی دراردبیل 14 درصد كاهش یافت

۲ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۰۴
کد خبر: 81549212
تخلفات صنفی دراردبیل 14 درصد كاهش یافت

اردبییل - ایرنا- مدیركل تعزیرات حكومتی استان اردبیل گفت : طی اسفند ماه پارسال كه اوج خریدهای نوروزی بود تخلفات صنفی در این استان 14 درصد كاهش داشت .

حسین نجف زاده روز یكشنبه افزود: یك هزار 655 فقره پرونده دراین ماه در شعب تعزیرات طرح ومورد رسیدگی قرار گرفته كه از این تعداد فقط 39 پرونده بدلیل استعلام ها غیره مفتوح می باشد.

وی بیان كرد: بیشترین تخلف ها در حوزه كالا و خدمات مربوط به عدم درج قیمت بوده كه خود مقدمه ی گرانفروشی است و همه اصناف را ملزم به درج قیمت بر روی كالا و خدمات كرده ایم .

او گفت : 16 نفر به صورت فعال در اكیپ های نظارتی مركز استان مشغول به خدمت می باشند و در شهرستانهای سرعین، پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و گرمی نیز همكاران تعزیرات حكومتی به صورت اكیپ های نظارتی مشغول انجام وظیفه به گردشگران و مسافران نوروزی می باشند.

به گفته وی ، اكیپ های نظارت مشتركی متشكل از بازرسان صنعت معدن تجارت، اتاق اصناف و وزرات بهداشت نیز به صورت دوره ی تشكیل و به نظارت می پردازند.

نجف زاده اظهار كرد: امسال سعی شده تا بازرسی ها تخصصی تر و درجهت خدمت به گردشگران باشد چراكه خریدهای شب عید پایان پذیرفته اما بازرسی ها و نظلارت بر نانوایی های كشیك، مراكز اقامتی و پذیرایی و داروخانه ها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهند یافت.

به گزارش روابط عمومی و مركز اطلاع رسانی اداره كل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل وی كه در محل ستاد تسهیلات اردبیل سخن می گفت ، افزود:شماره تلفن 24 ساعته 124 صنعت معدن تجارت و شماره تلفن های 33441175 و 33455992 تعزیرات حكومتی آماده دریافت شكایات و پیشنهادات شهروندان و مسافران می باشد.

6016

سرخط اخبار استان‌ها