۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۱۵
کد خبر: 81512593
T T
۰ نفر

دو خبر كوتاه از رودسر و املش

۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۱۵
کد خبر: 81512593
دو خبر كوتاه از رودسر و املش

رشت - ايرنا - مانور طرح بسيج سلامت نوروزي با حضور بازرسان بهداشت محيط در شهرستان رودسر اجرا شد.

مسوول بهداشت محيط مركز بهداشت رودسر صبح روز پنجشنيه در جريان اجراي اين مانور از مشاركت 18نفر از بازرسان بهداشت محيط در اين طرح خبر داد.

'مسلم احمديان ' در گفتگو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: در قالب اجراي اين مانور بازرسين از نقاط حساس شهر همچون مراكز تهيه و فروش مواد غذايي، هتل ها، متل ها، مكان هاي تفريحي و نيز از ايمني آب آشاميدني و مواد غذايي بازرسي در اين حوزه ها فعاليت خواهند داشت.

وي با بيان اينكه اجراي طرح بسيج سلامت نوروزي از اول اسفندماه آغاز خواهد شد، مدت زمان اجراي اين طرح تا پايان آن را 45روزه ذكر كرد.

احمديان يادآور شد: طرح مانور بسيج سلامت نوروزي در قالب يك گروه سه نفره با چهاردستگاه خودروي اداري از صبح امروز آغاز و تا شامگاه ادامه خواهد داشت.

مسوول بهداشت محيط مركز بهداشت رودسر، ارتقاي سطح سلامت جامعه، پيشگيري از بيماري هاي منتقله آب و غذا و ايمني آب و غذا را از اهداف مهم اجراي طرح سلامت نوروزي اعلام كرد .

به گزارش ايرنا، مانور طرح سلامت نوروزي امروز بطور همزمان در استان در شهرستان رودسر نيز اجرا شد.

شهرستان رودسر در شرق مركز استان گيلان قرار دارد.ك/3

********

املش- امام جمعه املش در نشست با هيات هاي مختلف ورزشي، نواب هيات ها، مربيان اين شهرستان گفت: توجه مسوولان و عموم مردم به امر ورزش به سلامت و نشاط اجتماعي كمك موثري مي كند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين 'تقي روحاني' روز پنجشنبه در اين نشست با حمايت از برنامه هاي ترويج و توسعه ورزش در اين شهرستان افزود: مقوله ورزش بايد براي حفظ ارزش ها باشد.

وي با توصيه به مسوولان، ورزشكاران و مربيان ورزشي مبني بر اينكه علاوه بر كار ورزشي، فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي را مدنظر قرار دهند، خاطرنشان كرد: در اوقات خاص ديني برنامه ورزشي برگزار نكنيد و حضور روحانيت را در برنامه هاي ورزشي داشته باشيد تا فضاي ورزشي تلطيف شود.

رييس اداره ورزش و جوانان املش نيز در اين نشست گفت: در اين شهرستان 22هيات ورزشي فعال داريم كه بانوان در هفت رشته ورزشي فعال هستند.

'اسدالله تاباري' افزود: هم اكنون دوهزار و 476نفر در شهرستان املش بيمه ورزشي شده اندكه نسبت به آمارسال گذشته 580نفر افزايش داريم.

در اين نشست روساي هيات هاي ورزشي، نواب هيات ها و مربيان مشكلات ورزشي خود را با امام جمعه املش مطرح كردند.

شهرستان املش در شرق مركز گيلان واقع است.ك/2

3019/ 7291/6158

سرخط اخبار استان‌ها