۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲
کد خبر: 81480946
T T
۰ نفر

حكم اعدام عامل حادثه گلپايگان اجرا مي شود

۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲
کد خبر: 81480946
حكم اعدام عامل حادثه گلپايگان اجرا مي شود

اصفهان - ايرنا - رييس كل دادگستري استان اصفهان از اجراي حكم تنها مجرم باقي مانده حادثه به شهادت رساندن ماموران انتظامي و شهروندان عادي در گلپايگان خبر داد.

ششم دي ماه امسال سه نفر از ماموران ناجا و دو نفر از مردم عادي در شهرستان گلپايگان استان اصفهان توسط افراد مسلحي كه سه برادر با سابقه سرقتهاي مسلحانه بودند به شهادت رسيدند.

يكي از اين سارقان در درگيري با ماموران انتظامي در گلپايگان كشته شد و يك نفر ديگر چند روز بعد به همراه همدست ديگرش در محاصره پليس قرار گرفت و درگيري به هلاكت رسيد و فرد سوم دستگير شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي دادگستري استان اصفهان، احمد خسروي وفا' رييس كل اين دادگستري اظهار كرد: حكم اعدام تنها عامل بازمانده اين جنايت، پس از طي مراحل قانوني و تاييد حكم توسط ديوان عالي كشور در چند روز آينده اجرا مي شود.

وي از قضات دادسرا و دادگاه انقلاب اصفهان و هماهنگي و همكاري خوب قضات ديوان عالي كشور و زحمات نيروهاي انتظامي و سربازان گمنام امام زمان (عج) در مسير به نتيجه رسيدن اين پرونده قدرداني كرد.

رييس كل دادگستري استان اصفهان به افرادي كه در صدد چنين اقداماتي هستند هشدار داد، طناب دار و چوبه اعدام در انتظار آنها خواهد بود.

وي به جوانان توصيه كرد چنانچه در چنين مسيرهايي قدم گذاشته اند و دست به اقدامات شرارت انگيز مي زنند دست برداشته و به راه درست برگردند.

بگفته سردار « حسين اشتري» جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، متهم دستگير شده حادثه خونين گلپايگان، علاوه بر اقرار صريح به همكاري با دو برادر مقتول خود در درگيري مسلحانه با نيروهاي انتظامي در شهرستانهاي خمين و گلپايگان به 10 فقره سرقت مسلحانه توام با قتل و جرح در شهرهاي اصفهان، زرين شهر، مباركه، ورنامخواست، شهركرد و لردگان اعتراف كرده است.

د/510/ 607

سرخط اخبار استان‌ها