۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۹:۰۶
کد خبر: 81430969
T T
۰ نفر
وزیر بهداشت 80 میلیارد ریال به قروه و دهگلان اختصاص داد

قروه - سنندج - ایرنا- نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر وزیر بهداشت در شهرستان قروه و دهگلان نسبت به هشت شهرستان دیگر استان دارای خبرهای خوب بیشتری بوده است به طوری كه تنها برای تجهیز مراكز بهداشتی و درمانی این دو شهر 80 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگار ایرنا، حامد قادرمرزی شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه كه با حضور وزیر بهداشت و استاندار كردستان در فرمانداری قروه، برگزار شد، افزود: ساخت مركز بهداشتی و درمانی در شهرك امام خمینی، تجهیز و بازسازی تاسیسات و بخش های بیمارستان، فعال نمودن پایگاه سلامت، تعمیر و تجهیز مراكز بهداشتی و درمانی دلبران، دزج و سریش آباد از مصوبات سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان قروه بود.

وی اظهار كرد: با توجه به بررسی هایی كه در استان صورت گرفته و بر اساس نیازهای اولویت بندی شده مطمئن هستم قول وزیر بهداشت در حداقل زمان ممكن تحقق پیدا می كند.

وی ادامه داد: اجرای طرح تحول نظام سلامت مرهون زحمات صادقانه دولت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی است كه من به نمایندگی از سایر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از دولت تدبیر و امید تشكر و قدردانی می كنم.

به گفته وی همه مسوولان خصوصا وزرا باید از روش و تدبیر دكتر هاشمی در كیفیت انجام مسوولیت الگویی را پیش رو بگیرند و با توجه به جایگاه نماینده مجلس در سطح ملی به نمایندگی از ملت ایران از خدمات صادقانه، بی حاشیه و تخصصی وزارت بهداشت صمیمانه تشكر می كنم.

وی گفت: در چند روزی كه وزیر بهداشت از شهرستان های استان كردستان بازدید كردند، به عینه رضایتمندی مردم را از طرح تحول نظام سلامت دیدند.

گفتنی است شهرستان قروه در 90 كیلومتری شرق كردستان واقع شده است.

7345/570

سرخط اخبار استان‌ها