۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۷
کد خبر: 81429954
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: تعامل خوب دولت و مجلس به نفع مردم است

مهاباد - ايرنا - نماينده مردم مهاباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: تعامل و تفاهم خوب ميان اعضاي دولت و نمايندگان مجلس مي تواند در جهت رفع مشكلات جامعه مفيد بوده و در نهايت به نفع مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عثمان احمدي روز چهارشنبه در نشست روساي مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور آذربايجان غربي افزود: دولت براي خدمات رساني بهتر به مردم و انجام وظايف خود نيازمند قوانيني است كه توسط نمايندگان مجلس به تصويب مي رسد و در اين ميان تعامل اين دو قوا مي تواند در جهت حل مشكلات كشور بسيار سودمند باشد.

وي با قدرداني از برنامه هاي در دست اجرا در دولت تدبير و اميد گفت: با وجود اينكه قبل از شروع به كار دولت تدبير و اميد مشكلات زيادي در كشور وجود داشت، اما با برنامه ريزي و اتخاذ سياست هاي درست دولت موفقيت هاي خوبي در عرصه هاي داخلي و بين المللي براي كشور و نظام بوجود آمده است.

احمدي اضافه كرد: مشكلات بيكاري، تورم و عدم اشتغالزايي در كشور از دغدغه هاي اصلي دولت بوده كه مسوولان در صدد هستند با انجام تصميمات و سياست هاي درست از شدت اين مشكلات در جامعه بكاهند.

نماينده مردم مهاباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: لازم است كه مردم نيز دولت تدبير و اميد را در اجراي برنامه هاي اقتصادي همراهي كنند تا كشور بتواند اين برهه حساس را با موفقيت طي كند.

رييس دانشگاه پيام نور آذربايجان غربي نيز در اين مراسم گفت: دانشگاه پيام نور به عنوان نمادي از عدالت نظام جمهوري اسلامي بوده و در بسياري از شهرستان هاي كشور و حتي در مناطق كم برخوردار نيز به جذب دانشجو مي پردازد.

امامعلي عاشري افزود: برگزاري امتحانات در اين مراكز دانشگاهي، به صورت متمركز انجام مي شود و اين امتحانات، از ايمني كاملاˈ خوبي برخوردار بوده و به همين دليل قابل مقايسه با هيچكدام از مراكز آموزش عالي نيست.

وي اضافه كرد: در مراكز و واحدهاي پيام نور آذربايجان غربي بيش از 43 هزار دانشجو در بيش از يكصد رشته در دو مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد در حال تحصيل هستند.

در ادامه اين نشست روساي مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور آذربايجان غربي به بررسي مسايل و مشكلات مراكز و واحدهاي خود پرداختند.

دانشگاه پيام نور مركز مهاباد با بيش از پنج هزار و 500 دانشجو در بيش از 70 رشته كارشناسي و كارشناسي ارشد يكي از مراكز بزرگ و مهم پيام نور در غرب كشور به شمار مي رود.

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و 120 كيلومتري مركز استان واقع شده است.

7512/584/581

سرخط اخبار استان‌ها