۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۴
کد خبر: 81340722
T T
۰ نفر
نيروهاي مسلح تابع ولايت و خادم مردم هستند

اردبيل - ايرنا - امام جمعه نمين گفت: نيروهاي مسلح كشور ما همواره به عنوان نيروهاي مكتبي تابع فرمان ولايت عمل كرده و خود را خادم مردم دانسته اند.

حجت الاسلام علي رحيمي روز سه شنبه در همايش نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان نمين از نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي به عنوان مجاهدان في سبيل الله ياد كرد.

وي گفت: برخورداري از اراده آهنين در مقابل دشمنان ، شجاعت ، دوري از ترس در مواجهه با دشمنان و از جان گذشتگي براي دستيابي به آرمان هاي دين از مهم ترين ويژگي هاي نيروهاي مسلح از ديدگاه امير مومنان (ع) است.

وي افزود: ارتش ، سپاه و نيروي انتظامي شمشير برنده در دست ولي امر مسلمين هستند كه براي وادار كردن دشمنان به عقب همواره آماده و گوش به فرمان رهبر هستند.

وي از تلاش هاي نيروي انتظامي نمين در مدارا و تعامل با مردم و برقراري امنيت در منطقه قدرداني كرد.

به گزارش ايرنا ، فرمانده انتظامي نمين هم گفت: برنامه ريزي نيروي انتظامي نمين بر اساس اولويت شهرستاني است و در اين راستا كارگاه هاي متعدد آموزشي در مدارس ، مساجد و روستاهاي منطقه به اجرا درآمده كه از تاثير گذاري مطلوب برخوردار بوده است.

سرهنگ سعيد صابري با اشاره به تنوع بسيار زياد آسيب هاي اجتماعي در عصر حاضر افزود: تغيير در سبك زندگي مردم و برقراري امنيت اجتماعي به صورت كامل و مطلوب نيازمند همكاري همه سازمان ها و ارگان هاي انقلابي با نيروهاي انتظامي است و در اين راستا ادارات نبايد كوتاهي كنند.

اجراي حركات رزمي نمايشي پرسنل نيروي انتظامي و تجليل از كادر فعال و شهروندان و رانندگان قانونمدار منطقه از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

امروز همچنين به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي همايش همياران پليس در مدارس شهرستان نمين و رژه خودرويي ادارات و نيروهاي مسلح شهرستان در خيابان هاي اين شهر برگزار شد.

7120/594/530

سرخط اخبار استان‌ها