تيم هاي صعود كننده به مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آذربايجان غربي مشخص شدند

مهاباد - ايرنا - تيم هاي صعود كننده به مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آذربايجان غربي با برگزاري دو ديدار ديگر از دور مقدماتي اين مسابقات در مهاباد مشخص شدند.

به گزارش ايرنا، در اين دوره از مسابقات كه به صورت متمركز در مجموعه ورزشي آزادي مهاباد برگزار مي شود شش تيم حضور دارند كه در دو گروه سه تيمي با يكديگر به رقابت مي پردازند.

در سومين و آخرين روز از دور مقدماتي اين مسابقات روز جمعه دو ديدار برگزار شد كه در بازي نخست تيم پاسارگاد اروميه با دو گل از سد تيم علم و ادب سلماس گذشت و در بازي دوم نيز تيم شهرداري مهاباد توانست با نتيجه چهار بر يك برابر تيم نود اروميه به پيروزي دست پيدا كند.

بدين ترتيب از گروه نخست تيم هاي شهرداري پيرانشهر و پاسارگاد اروميه و از گروه دوم نيز تيم هاي شهرداري مهاباد و نود اروميه به دور نيمه نهايي صعود كردند كه فردا شنبه تيم هاي شهرداري مهاباد برابر پاسارگاد اروميه و تيم شهرداري پيرانشهر نيز برابر نود اروميه به ميدان مي روند تا دو تيم راه يافته به فينال اين رقابتها مشخص شوند.

'پاسارگاد' اروميه، 'شهرداري' پيرانشهر و 'علم و ادب' سلماس در گروه نخست و 'ماكو جوان'، 'شهرداري' مهاباد و 'نود' اروميه در گروه دوم اين رقابت ها قرار دارند.

قهرمان اين مسابقات پس از پنج روز رقابت، به عنوان نماينده آذربايجان غربي در مسابقات قهرماني كشور حضور پيدا مي كند.

مهاباد از شهرهاي جنوبي آذربايجان غربي است كه با افزون بر 215 هزار نفر جمعيت، در فاصله 120 كيلومتري مركز استان قرار دارد.

584/581

سرخط اخبار استان‌ها