۹ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۱۵
کد خبر: 81101722
T T
۰ نفر
استاندار اصفهان: خوروبيابانك از بهترين مناطق گردشگري استان است

اصفهان،ايرنا- استاندار اصفهان در سفر يك روزه به خوروبيابانك ضمن ديدار با عوامل خدمات سفر، امدادگران هلال احمر و پليس راه از اماكن تاريخي، مناطق گردشگري و جاذبه هاي طبيعي اين شهرستان ديدن كرد.

به گزارش روزشنبه ايرنا، رسول زرگرپور در اين سفر، خوروبيابانك را يكي از بهترين مناطق گردشگري در استان و كشور عنوان كرد و گفت: خوروبيابانك به دليل كويري بودن، داراي جاذبه هاي بكر و طبيعي و مناطق گردشگري خوبي است و هر ساله مورد استقبال ‌شمار زياد گردشگران قرار دارد.

وي با بيان اينكه قابليت‌هاي فراوان گردشگري خوروبيابانك نقش بسزايي در بهبود اقتصاد و اشتغال پايدار اين شهرستان دارد بر حمايت از سرمايه گذار بخش خصوصي براي رونق اقتصاد و شكوفايي قابليت هاي گردشگري شهرستان تاكيد كرد.

بازديد استاندار اصفهان از اماكن گردشگري مورد استقبال مسافران و گردشگران هم قرار گرفت و فرصتي فراهم كرد تا تعدادي از ميهمانان از نزديك با وي ديدار و گفت و گو كنند.

وي در اين بازديد در جريان وضع اقامتگاههاي سنتي قرار گرفت و به بررسي برخي از مشكلات مديران اين اقامتگاهها پرداخت.

بازديد از قلعه تاريخي و مسكوني و آبشار شهرجندق، روستاي گردشگري و توريستي مصر و اقامتگاههاي سنتي روستاي فرحزاد و مجتمع معدني پتاس از برنامه هاي كاري سفر يك روزه استاندار اصفهان به خوروبيابانك بود.

شهرستان كويري خوروبيابانك به عنوان قطب گردشگري استان اصفهان سالانه پذيراي هزاران گردشگر داخلي و خارجي است.

اين شهرستان كويري با 12 هزار كيلومتر مربع وسعت داراي آثار تاريخي و طبيعي فراوان است و در 420 كيلومتري شرق اصفهان قرار دارد.

پ7116/ 607

سرخط اخبار استان‌ها