۷ اسفند ۱۳۹۲، ۲۲:۴۳
کد خبر: 81063265
T T
۰ نفر
تصادف تریلر حامل سیمان با نیسان جاده كرند غرب به سرپل ذهاب را بست

قصرشیرین - ایرنا - تصادف یك دستگاه تریلر حامل سیمان كه از جاده كرند غرب به سرپل ذهاب در حركت بود با یك دستگاه وانت نیسان كه در مسیر مخالف در حركت بود، در محدوده سرمیل، این جاده ارتباطی را مسدود كرد.

فرمانده پلیس راه انتظامی سرپل ذهاب چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعتی پیش برخورد این دو وسیله نقلیه با یكدیگر باعث شد تا تریلر حامل سیمان عرض جاده را مسدود كند و مانع از تردد سایر وسایل نقلیه شود.

سرگرد 'عبدالحسین زارع' افزود: هم اكنون ترافیك سنگینی در دو مسیر جاده سرپل ذهاب به كرندغرب حاكم است و عوامل پلیس راه و راهداری و هلال احمر در محل حضور دارند و تلاش برای جابجایی این تریلر و بازگشایی این جاده آغاز شده است.

وی تاكید كرد: با توجه به تردد تانكرهای حامل سوخت ترانزیت عراقی و ایرانی در مسیر سرپل ذهاب به سمت كرمانشاه، حجم ترافیك در این مسیر سنگین است ولی امیدواریم تا دقایقی دیگر این مسیر باز شود.

جاده قصرشیرین به كرمانشاه با توجه به تردد روزانه بیش از یك هزار دستگاه كامیون و تریلر حامل محموله های صادراتی به مقصد بازارچه های مرزی خسروی و پرویزخان و تردد روزانه بیش از 400 دستگاه تانكر حامل سوخت ترانزیت ایرانی و عراقی از جاده های ارتباطی پر ترافیك و پر تردد استان كرمانشاه است.

9102/567

سرخط اخبار استان‌ها