۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 81035678
T T
۰ نفر
استقلال و آزادی هدیه امام خمینی (ره) به ملت ایران است

شاهرود - ایرنا - استاندار سمنان گفت : امام خمینی (ره) به ملت ایران استقلال و آزادی هدیه كرد و ملت ایران با تمام وجودش از این هدیه گرانقدر در عرصه های مختلف دفاع كرده و خواهد كرد.

' محمد وكیلی 'روز یكشنبه در مراسم افتتاح طرح های پردیس دانشگاه شاهرود با تبریك دهه مبارك فجر افزود : ملت ایران به احدی اجازه نخواهد داد به عزت و سربلندی انقلاب اسلامی خدشه وارد شود.

وی تاكید كرد : ملت بزرگ ایران در مقابل آمریكا و استكبار كوتاه نخواهد آمد و هر كجا كه عزت این ملت زیر سوال برود با اقتدار مقابل بدخواهان خواهیم ایستاد.

وی خاطر نشان كرد : تهدیدهای آمریكا هیچ اثری بر اراده این ملت بزرگ نخواهد داشت و جوانان این مرز و بوم با اقتدار مقابل زبان زور و غیرمنطق می ایستند.

استاندار سمنان با اشاره به اینكه ‌امروز در این مراسم و در سفر به شاهرود ،دهها طرح عمرانی در بخش های مختلف افتتاح می شوند،گفت : ما مسوولین این استان وظیفه داریم برای رشد و توسعه شهرستان شاهرود تلاش كنیم .

وی با بیان اینكه در این شهرستان پتاسیل های بسیار ارزشمندی وجود دارد كه می بایست تلاش شود از حالت بالقوه به الفعل تبدیل شوند ،تصریح كرد : باید طرح های در شاهرود انجام گیرد كه بتواند موجب افزایش درآمد و دارایی مردم شود.

وی تاكید كرد : افتتاح طرح های عمرانی باید در جهت توسعه متوازن در این استان باشد و نباید اكنون شاهد كاهش جمعیت در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود باشیم.

وی اظهار داشت : همچنین نباید شاهد متوقف شدن رشد جمعیت در شاهرود باشیم .

وی حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف شهرستان شاهرود را یك امر بسیار ضروری دانست و افزود : هر فردی می خواهد در شاهرود سرمایه گذاری كند، نباید هیچ محدودیتی داشته باشد.

وی تصریح كرد : برای كمك به سرمایه گذاری در شاهرود چنانچه موانعی وجود داشته باشد ، باید شخص فرماندار از طریق دستگاههای اجرایی در این استان موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد و چنانچه برای برطرف شدن آن می بایست از طریق وزارتخانه و مقام ارشدی موضوع پیگیری شود ، قطعا برای حل آن به تهران سفر خواهم كرد و با تمام توان برای رشد سرمایه گذاری در این منطقه تلاش خواهم كرد.

وی همچنین به قیمت زمین در شاهرود اشاره كرد و افزود : برای كمك و فراهم كردن زیر ساخت های سرمایه گذاری در شاهرود نباید قیمت زمین با شهر گرمسار و سمنان یكسان باشد و به دلیل فاصله با تهران باید مزیت هایی برای سرمایه گذاران از جمله قیمت مناسب زمین در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا در سفر امروز استاندار سمنان به شهرستان شاهرود بطور متمركز و نمادین 95 طرح عمرانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر در بخش های مختلف از جمله طرح های پردیس دانشگاه شاهرود ،جایگاه های CNG، پست برق و ‌باشگاه هوانوردی در فرودگاه شاهرود در مجموع با اعتبار 290 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین استاندار سمنان در سفر امروز به شاهرود از طرح های عمرانی در حال ساخت

بخش بیارجمند بازدید كرد .ك/2

1496/608

سرخط اخبار استان‌ها