۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۱
کد خبر: 80917753
T T
۰ نفر

دور جدید انتصابات در استانداری گلستان

۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۱
کد خبر: 80917753
دور جدید انتصابات در استانداری گلستان

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان در احكام جداگانه‌ای، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، مشاور استاندار در امور عمرانی و رابط خود در امور جوانان را منصوب كرد.

بر اساس اعلام امروز پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در این احكام، مهندس 'رضا مروتی' به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، 'سیدعلیرضا میری' به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی و 'محمدتقی بسطامی' به سمت رابط استاندار در امور جوانان معرفی شدند.

در حكم اتصاب مروتی كه از سوی دكتر حسن صادقلو صادر شده؛ آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب می شوید.

امید است با اتكال به پروردگار متعال در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید، با استفاده از ظرفیت های لازم در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری و اعتدال گرایی در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

مروتی دارای مدرك دكترای عمران است و مسئول پروژه های سدسازی در سطح كشور و مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی استان تهران بوده است.

رضا مروتی جایگزین عبدالرضا دادبود شده است.

در حكم میری به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی نیز آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی منصوب می‎شوید.

در ادامه تأكید شد: امید است با اتكال به پروردگار متعال و بهره‎گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر مؤثر درون و برون‎سازمانی با هماهنگی اینجانب، موفق و مؤید باشید.

هم چنین در حكم استاندار گلستان به محمدتقی بسطامی آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ؛ رابط اینجانب در امور جوانان منصوب می‎شوید، امید است با اتكال به پروردگار متعال در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

وی دارای مدرك كارشناسی ارشد در رشته حقوق تجارت بین الملل از دانشگاه انگلستان و مدرك كارشناسی تجارت بین الملل از دانشگاه مالزی است.

پیش از این استاندار گلستان 'سیدرمضان حسینی' و 'علی مرگدری' را در احكام جداگانه به سمت مدیركل حوزه استاندار و سرپرست معاونت برنامه‎ریزی و اشتغال استانداری گلستان منصوب كرده بود.

7467/602

سرخط اخبار استان‌ها