تحكيم نظام در گرو پيروي از رهنموردهاي امام راحل و منويات رهبري است

بوكان، مهاباد - مدير كل سياسي و انتخابات استانداري آذربايجان غربي گفت: تداوم و تحكيم نظام جمهوري اسلامي ايران در گرو پيروي از فرمايشات امام راحل(ره) و منويات مقام معظم رهبري است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، كاظم علی نژاد روز یكشنبه در جلسه شورای اداری بوكان اظهار داشت: امام خمینی (ره) چهار عنصر اساسی را در بقاء و تحكیم نظام اسلامی ضروری می دانستد كه ما همواره باید در راستای آنها حركت كنیم.

وی اسلام، مردم مداری، خودباوری و پیروی از قانون و هوشیاری و بصیرت را از جمله این عناصر دانست كه نقش مهمی در بقای نظام اسلامی داشته و همه مسوولان باید از آن پیروی كنند.

علی نژاد افزود: مردم خود صاحبان واقعی انقلاب و نظام هستند و به همین دلیل با وجود توطئه های گوناگون دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور گسترده ای داشتند.

مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی در رابطه با لزوم رعایت نظم و قانون در جامعه نیز اظهار داشت: عمل به قانون برای همه باید به صورت یكسان و برابر صورت گیرد تا در حق دیگر افراد جامعه اجحاف صورت نگیرد.

فرماندار بوكان نیز در این جلسه گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی است و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن كه به پیروی از رهبر معظم انقلاب انجام شد، وظیفه مسوولان را در قبال مردم برای خدمتگزاری بیشتر می كند.

حسن عباسی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام در طول عمر نظام اسلامی همواره تلاش دارند كه با انواع توطئه، تحریم و ایجاد جنگ نرم مردم را از انقلاب دلسرد كرده و از حضور آنان در صحنه ها جلوگیری كنند.

وی گفت: با این وجود مردم دراین مدت ثابت كردند كه همواره حامی انقلاب و ارزش های والای آن بوده و گوش به فرمان رهبری، دشمنان را مایوس و ناامید می كنند.

در پایان این جلسه 'صمد حسینی' به عنوان معاون سیاسی اجتماعی و ' كمال خالندی ' به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوكان معرفی شدند.

7510/584/583

سرخط اخبار استان‌ها