۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۹
کد خبر: 83117615
T T
۰ نفر

خبرنگار پيشكسوت دشتي بوشهر درگذشت

۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۹
کد خبر: 83117615
خبرنگار پيشكسوت دشتي بوشهر درگذشت

بوشهر-ايرنا- 'اسماعيل حاجياني' خبرنگار پيشكسوت شهرستان دشتي استان بوشهر روز جمعه بر اثر سكته مغزي دار فاني را وداع گفت.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دشتي گفت: مرحوم حاجياني كه به علت سكته مغزي در بيمارستان شهداي خليج فارس بوشهر تحت عمل جراحي قرار گرفته بود، پس از 6 روز تلاش پزشكان و كادر درماني اين مركز كارگر نيفتاد و به دنياي باقي شتافت.
حميد زارعي در گفت و گو با ايرنا افزود: اين خبرنگار پيشكسوت چهار دهه در شهرستان دشتي فعاليت خبري داشت و از خبرنگاران بسيار پر تلاش و خستگي ناپذير و مردمي بود كه همواره سعي داشت مسائل و مشكلات مردم را بخوبي در رسانه هاي استان بوشهر و ملي منعكس كند.
وي اضافه كرد: خبر درگذشت اين فعال رسانه اي موجي از غم و اندوه در جامعه مطبوعات و رسانه ها و مردم شهرستان دشتي و استان بوشهر ايجاد كرد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دشتي اظهار داشت: مراسم تشيع مرحوم حاجياني ساعت 15 روز شنبه دهم آذر ماه از سه راهي گلزار شهدا شهر خورموج مركز شهرستان دشتي تا قبرستان عمومي اين شهر برگزار مي شود.
وي اضافه كرد: مراسم گراميداشت مرحوم حاجياني روز يكشنبه و دوشنبه در حسينيه ميرزا شهر خورموج برگزار خواهد شد.
مرحوم حاجياني در دهه 70 چند سال به عنوان خبرنگار آزاد با خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) مركز بوشهر همكاري داشت و در سال هاي اخير نيز به عنوان خبرنگار صدا و سيما و خبرگزاري فارس در شهرستان دشتي فعاليت مي كرد.
شهرستان دشتي با 86 هزار نفر جمعيت در 80 كيلومتري جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206

سرخط اخبار استان‌ها