۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85475559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بوسه ارادت دریانوردان بوشهری بر پرچم رضوی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳
کد خبر: 85475559
بوسه ارادت دریانوردان بوشهری بر پرچم رضوی

بوشهر- ایرنا - فضای بندر بوشهر با حضور کاروان زیر سایه خورشید متشکل از چهار خادم حرم امام رضا (ع)، متبرک به عطر رضوی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز دوشنبه در این آیین با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: همزمان با چهارمین روز از دهه کرامت این اداره کل میزبان خادمان حرم ثامن الائمه امام رضا (ع) است.

محمد شکیبی نسب افزود: امید است این حضور که با استقبال پرشور مجموعه اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر همراه شده مایه خیر و برکت برای این مجموعه باشد.

وی اظهار کرد: بوشهری ها از دیرباز ارادت ویژه و خاصی به امام رضا (ع) داشته و این ارادت دیرینه در سفرهای برون استانی آنها و حضور در مشهد مقدس بخوبی مشهود است.

روحانی کاروان خادمان رضوی در استان بوشهر نیز گفت: خادمان حرم رضوی از روز گذشته در قالب کاروان زیرسایه خورشید وارد این استان شدند که در جریان سفر چند روزه خود در مراکز مختلف درمانی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حضور پیدا می کند.

حجت الاسلام طالب همت افزود: استان بوشهر به واسطه ظرفیت های متعدد در طول تاریخ چندین بار مورد حمله استعمارگران قرار گرفته ولی مردم این استان با مقاومت خود برای ایران اسلامی عزت آفرین شدند.

وی ادامه داد: وقتی در آغاز حمله رژیم بعثی عراق به ایران، فرودگاه بوشهر مورد حمله قرار گرفت از همین فرودگاه پاسخی قاطع و کوبنده به دشمن داده شد.

همت اظهار کرد: بوشهری‌ها همواره در دریا و خشکی برای اسلامی عزت آفریدند که این نشان از جایگاه ارزشمند و تاریخی این استان در کشور است.

در حاشیه آیین معنوی پرجم سبز رنگ رضوی بر روی آب‌های خلیج فارس به اهتزاز درآمد و دریانوردان بوشهر ارادت خود را به این پرچم مقدس ابراز کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha