۶۲ سد توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: ۶۲ سد به ظرفیت ۲۷ میلیارد متر مکعب توسط این قرارگاه ساخته شده که نقش مهمی در کنترل سیلاب و مهار آب های سطحی دارد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا عابد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: این قرارگاه شعار «ما می توانیم» را در میدان عمل اجرایی کرده طوریکه طرح های مهمی در زمینه های زیرساختی، انرژی، راه سازی، مترو، راه آهن و صنعت و معدن اجرا کرده است.

وی یادآور شد: حضور قرارگاه خاتم الانبیا در زمینه طرح های انرژی در میدان های نفتی، میادین مشترک و پارس جنوبی کارنامه موفقی است که برای فشارافزایی در میدان مشترک پارس جنوبی نیز قراردادی امضا شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادامه داد: همچنین راه آهن چابهار - زهدان به طول ۸۰۰ کیلومتر از اقدامات این قرارگاه که زمینه ترانزیت ۸.۵ میلیون تن کالا از بندر شهید بهشتی چابهار تا شمال کشور یا صادرات به خارج از کشور و بجابجایی ۱۰۰ هزار نفر مسافر را فراهم می کند.

عابد تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در ۹ کلان شهر طرح های مترو را در دست ساخت دارد که شماری افتتاح شده و مشکلات جابجایی جمعیت را برطرف کرده است.

وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اجرای جاده های ترانزیت مرزی نیز موضوع حمل و نقل را سرعت بخشیده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا یادآور شد: سرمایه گذاری در زمینه طرح های صنعت و معدن بکر است و دستگاه های کمتری به این بخش وارد شده اند که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در تعامل با وزارت صمت به این بخش نیز ورود کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha