۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۳۵
کد خبر: 83212475
T T
۰ نفر
فرصت تثبيت انقلاب و پيشبرد اهداف بزرگ فرا رسيده است

سنندج - ايرنا - نماينده ولي فقيه در كردستان گفت: در گام اول انقلاب توانستيم دهه‌هاي پر افتخاري از مقاومت را پشت سر بگذاريم و اينك با شروع دهه پنجم، فرصت براي تثبيت انقلاب و پيشبرد اهداف بزرگ آن فرا رسيده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت‌الله سيد محمد حسيني شاهرودي روز يكشنبه در نشست با جانبازان، ايثارگران و آزادگان روحاني استان كردستان اظهار داشت: روحانيون نقش اساسي و مهمي در شكل‌گيري و تداوم انقلاب اسلامي داشتند و تلاش بي وقفه ايشان در تحولات انقلاب را نبايد ناديده گرفت.
وي با تاكيد بر تداوم خدمت به اسلام و مردم تا رسيدن انقلاب به اهداف بزرگ خود، افزود: ابلاغ بيانيه گام دوم از سوي رهبر معظم انقلاب، مسير حركت تا تحقق اين اهداف بزرگ را روشن كرده است.
نماينده ولي فقيه در كردستان با مقايسه ايدئولوژي انقلاب اسلامي با ديگر انقلاب هاي بزرگ دنيا گفت: انقلاب هاي ديگر جنبه مادي و دنيايي انسان را در نظر داشتند كه به همين دليل به سرعت افول كردند و تاثيري در دنيا نداشتند.
آيت‌الله حسيني شاهرودي اضافه كرد: اين انقلاب ها با فطرت و نياز معنوي انسان مطابقت نداشت اما انقلاب اسلامي با برخورداري از پشتوانه اسلام و بهره‌گيري از نگاه، رفتار و الگوهاي ديني توانست تاثيرگذارترين انقلاب جهان شود.
وي اداره انقلاب توسط رهبري ديني را ويژگي حكومت اسلامي دانست و يادآور شد: اين رهبري فارغ از نگاه غربي و شرقي، تنها بر ارزش هاي ديني تكيه داشت.
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه غرب، دين و خدا را از زندگي بشر خارج كرد، افزود: برخي مباحثي كه توسط افرادي در كشور ما نيز مطرح مي‌شود متاثر از نگاه سكولاريسم غربي است كه در متون درسي و دانشگاه هاي ما نيز رخنه كرده است.
آيت‌الله حسيني شاهرودي به تلاش بري معرفي دين به عنوان مساله‌اي فردي اشاره كرد و اظهار داشت: اين مساله موجب شده تا برخي علماي ديني هم از سياست و مسايل سياسي فاصله بگيرند كه نتيجه آن مقابله با مظاهر اسلامي در برخي كشورها است.
وي به خدمات نظام اسلامي در كردستان اشاره كرد و يادآور شد: اين خدمات مويد نگاه ويژه نظام اسلامي به كردستان است.
نماينده ولي فقيه در كردستان با اشاره به اينكه اتاق فكر دشمن عليه انقلاب اسلامي هميشه فعال است، گفت: انقلاب اسلامي ثابت كرد كه بشر براي سعادت بايد به سمت دين برگردد و با اين الگو تمام مباني تفكر غرب را به هم ريخت.
آيت‌الله حسيني شاهرودي به زبوني آمريكا در مقابل انقلاب اسلامي نيز اشاره كرد و افزود: فروپاشي آمريكا به تمام معنا در حال تحقق است و تحريم هايي كه قرار بود عليه ايران باشد، زمينه ساز رشد اقتصادي كشورمان شد.
وي در پايان اضافه كرد: انقلاب اسلامي زمينه ساز ظهور و اداره جهان بر مبناي حاكميت دين است.
9937/9102

سرخط اخبار استان‌ها